Gå til innhold

Kamptråd CL - Arsenal vs Olympiakos


Adrax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bayern 4 - 0 Zagreb o.O Kjenner jeg gruer meg allerede! :( Blir ydmyket mot Bayern.

 

Kan fort bli tosifret når vi ser hvordan vi ble pisset på i Zagrep og er helt ute og kjøre i dag igjen. 

 

Fotball er vanligvis litt mer komplisert enn "de slo oss og nå blir de eid av x så det betyr at x kommer til å knuse oss". Bayern er nok favoritter, men dere er har vel gjort det ok mot Bayern før hvis jeg husker riktig. Vant dere ikke på Allianz?

Lenke til kommentar

 

Dette laget trenger virkelig en opprenskning. Wengers teori om "cohesion" er i hvertfal 100% bullshit. Om noe så blir spillerne alt for sikre på klippekortet sitt og trenger ikke jobbe for 5 flate øre. 

 

Og det begynner med Wenger. Vi trenger uten tvil en ny manager.

 

 

Wenger, Gibbs, Debuchy, Per, Cazorla, Arteta og Flamini er minimum som må finne seg nye arbeidsgivere. Alexis forsvinner antagelig også. Hvorfor skal han ønske å råtne her? Ozil også, selv om han er like dårlig som resten. 

Lenke til kommentar

 

 

Bayern 4 - 0 Zagreb o.O Kjenner jeg gruer meg allerede! :( Blir ydmyket mot Bayern.

 

Kan fort bli tosifret når vi ser hvordan vi ble pisset på i Zagrep og er helt ute og kjøre i dag igjen. 

 

Fotball er vanligvis litt mer komplisert enn "de slo oss og nå blir de eid av x så det betyr at x kommer til å knuse oss". Bayern er nok favoritter, men dere er har vel gjort det ok mot Bayern før hvis jeg husker riktig. Vant dere ikke på Allianz?

 

 

Joa, når Bayern hadde 3-0 ledelse fra før og spilte for halv maskin. Samme med Milan for et par år siden. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...