Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

K.F.C til Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Til dere som liker K.F.C så hadde jeg satt pris på om du likte siden min på Facebook:-)

Takk på forhånd

Endret av Hårek
Fjernet link
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror KFC, i likhet med Taco Bell, er en av de amerikanske fastfood-kjedene vi ikke kommer til å få se i Norge. Visstnok er det for dyrt å bruke norskprodusert kylling (/kylling produsert i utlandet med norske krav til medisinering, fôr, hygiene osv.) så prisene på KFC (og Taco Bell) ville blitt for høye til at noen hadde brukt det. :) Det har vært gjort forsøk på å starte franchising av de to nevnte kjedene her i landet.

Skrevet

Brukeren er ikke laget med håp om å virkelig få KFC til Norge men rett og slett flr morroskyld, men lagde ny bruker for å ha noe å gjøre selvom det finnes flere

Skrevet

Viktig å lage mange små grupper som KFC aldri legg merke til i staden for å samarbeide om å lage ei storgruppe som kanskje blir lagt merke til og får KFC til å vurdere det norske markedet.

Skrevet

Brukeren er ikke laget med håp om å virkelig få KFC til Norge men rett og slett flr morroskyld, men lagde ny bruker for å ha noe å gjøre selvom det finnes flere

Kjempemorsomt! Ler meg ihjel!

Skrevet

Hva var så morsomt? Altså er kun for morroskyld! Å tar lett igjen den gruppen med 9k likes

Det var det som var morsomt! At det kun var for morro skyld!

Skrevet

Tror KFC, i likhet med Taco Bell, er en av de amerikanske fastfood-kjedene vi ikke kommer til å få se i Norge. Visstnok er det for dyrt å bruke norskprodusert kylling (/kylling produsert i utlandet med norske krav til medisinering, fôr, hygiene osv.) så prisene på KFC (og Taco Bell) ville blitt for høye til at noen hadde brukt det. :) Det har vært gjort forsøk på å starte franchising av de to nevnte kjedene her i landet.

I følge det resonnementet skulle det ikke vært mulig å få tak i kylling fra fastfood-franchiser i dag.

Men det selges fremdeles en god del kyllingnuggets hos McD og Burger King. I tillegg er Kylling Fajitas en av de mest populære "påleggene" til subbene hos BigBite.

Det er også en del kylling å velge blant hos SubWay.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...