Gå til innhold

Post din AMD-OC her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kult det da! Er det MAX OC så langt? Kanskje jeg også skulle gå for en slik? Hva ga du for din?

9447105[/snapback]

 

Det er max så langt ja, og det virker faktisk stabilt.. Har ikke hatt noe særlig tid i det siste, så har ikke prøvd noe mer.. enda... ;)

Jeg kjøpte min på Netshop.no for 10 dager siden, og der koster den for tiden kr. 875,- :)

Må si meg veldig godt fornøyd med det kjøpet! :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
Kort spørsmål: brisbane 5000+ Black edition eller 5200+ EE winsdor for å få maks ytelse(overklokking)?

(fsb/htt og ram tas ikke med i beregning)

 

Jeg tror Windsor'en klokker like langt som den BE'en. Det kan variere litt, selvfølgelig, men utifra de tallene jeg har sett er det ikke veldig stor forskjell (nå er s939 mitt hovedfelt for øyeblikket, så har ikke så grusomt med tyngde på denne sokkelen).

 

Men derimot har jo Windsor'en 1mb cache per kjerne, mot det halve på Brisbane. Det utgjør noen små prosent i forskjell, målt i antall mhz vil jeg vel si drøyt 100 selv om det varierer fra program til program. Mener å ha lest at spill drar nytte av den ekstra cachen noe mer enn gjennomsnittet.

 

Mao anbefaler jeg deg 5200+ EE. Evt at du driter i å betale ekstra for EE'en og heller går for en 5600+/6000+. Disse klokker visst en tanke bedre enn 5200+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...