Gå til innhold

Destiny - The Taken King! Xbox One samletråd.

Muggkaare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Man går litt vel fort opp i level her synes jeg :(

Skrevet (endret)

Blir overveldet over hvor mye det er å gjøre nå.

Samme her

Samtidig finner jeg ut hvor dritt kjedelig det er å spille Destiny alene. Kompiser har det på ps4 og klanen/folk her inne er som regel opptatt. Orker ikke gjøre flere patrol missions alene nå og ikke få drept Champions fordi jeg ikke klarer å skyte alle taken folka fort nok :/ Kjipt

Endret av henrikrox
Skrevet (endret)

Forøvrig så får du en fin exotic etter du har gjort taken war: Petra og wolves Of mars.

Du får da en ny quest fra petra som du må gjøre på dreadnought. Samle et item fra court Of oryx. Så får du denne som reward

Zrf9ds5.jpg

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ja noen ganger. men som oftest blir det bare iron banner

Skrevet (endret)

Gjort alle questene for å få exotic scout rifla så må man være level 3 hos petra. Sucks for nye spillere:/ tar jo uker før jeg får den nå

Sykt salty jeg er nå

Endret av henrikrox
Skrevet (endret)

Hvis noen liker å utnytte "clever use Of game mechanics" så er dette en veldig grei måte å farme year 2 exotics.

Allerede fått to.

Basicly. Bruk there Of coins på et mission når han er low. Suicide med et rocket så du dreper han og deg selv. Rinse and repeat. Three Of coins får du fra xur med strange Coins.

https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/3lf47x/how_to_use_three_of_coins_effectively/

Edit: fikk 5 før jeg gikk Tom for three Of coins

Endret av henrikrox
Skrevet (endret)

Ser Reddit posten ble fjerna men video link her. Som du ser dropper det 2 engrams der.

Folk som har fått over 30 exotics. Så gjelder å være rask her før det blir patchet

Endret av henrikrox
Skrevet

Jeg har selvsagt brukt opp det meste av Strange Coins på fjas, og så kommer dette her uten at jeg får mulighet til å delta. Hadde 14 SC igjen, noe som resulterte i 2 excotic.

En rask måte å få tak i SC på?

Skrevet

Ja de kommer jo jevnt når en spiller, men nå trenger jeg de jo innen søndag klokken 11 og da blir det jo bare stress :p

Fikk forøvrig ingen excotic etter å ha fullført taken war: Petra og wolves Of mars.

Skrevet

284 light, sliter å finne 5 andre å spille med så jeg er gjerne med. Er ikke noe problem å komme opp i 295 tror jeg bare ved å gjøre strikes å bruke "infuse" fuel du får fra gear som dropper der.

evt så vil jeg gjerne også prøve nightfall som vel er 280 light

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...