Gå til innhold

Destiny - The Taken King! Xbox One samletråd.


Muggkaare

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

du kan komme opp til 290-300 uten Raid, du må bare spille, Vanguard Heroic Strike og Court of Oryx f.eks.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er teoretisk mulig å komme opp i 300 uten raid gear, dog svært, svært vanskelig. Jeg har spilt så å si daglig siden TTK kom ut, og jeg har kun sett ett blått våpen med 300 i attack. 290 er akkurat passe for å raide, men det er fullt mulig å komme opp til 297-299 før den tid også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

begynner å bli rimelig lei av drop raten til TTK, den er for dårlig.

98% av gangene får man 260 eller 270 light ting, har ikke bruk for det (er 307)

har gått så alngt at jeg ikke gidder å åpne engrams lengere.

 

Destiny har også blitt enda mer grinding, synes det var greit før, men nå er det litt i overkant.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Problemet med loot er at du kan bare få 300+ av raid, nightfall og exotics, og da bare en gang i uken per character av nightfall og raid. Når du i tillegg kan gjøre nightfall uten å få gear og kan være uheldig å bare få 2 items fra raidet (Har fått to items fra raid selv, er vel kanskje mulig å få mindre), blir det bare farming av exotics med 3oC igjen for å få oppgradert gear.

 

Synes det blir ganske kjedelig at man nesten må rushe igjennom de samme strikene, gjerne 7-8 ganger for å kunne få et exotic item. Hadde gjerne sett at man kunne brukt 3oC for en mulighet for exotics fra PvP rewards. Måtte jo hatt noe sånt som 1000-1500ish score required for at 3oC skulle proccet, gjerne større sjanse hvis man vinner, sånn at man ikke bare kunne AFKet i PvP, og at det likevel ikke var mye mindre effektivt enn strikes.

Har tro på at det kunne hjulpet litt i det minste, når det kommer til variasjon i gameplayet.

 

Håper noen er med på hardraid ila helga en gang, blir vel sannsynligvis en av de siste tingene jeg gjør i destiny før jeg skifter over til Halo 5. Med mindre jeg finner ut at jeg synes multiplayeren i H5 er dritt da.  :wee:

Lenke til kommentar

Da er jeg Hunter 293 Light, og bør sådan fungere greit å ha med i raid. Det har gått kjapt hit, sånn sett. Tre uker er ikke ille. Er det noen som kjenner til en grei clan som er i beit etter nye tilskudd? Kjører stort sett med Hung Jury SR4 som primary, og har en Stillpiercer som fungerer greit som special, om det skulle være spørsmål der.

 

Har da null erfaring fra raid, så jeg trenger sherpa første gang. Kjører de gjerne på dagtid, da vaktplan på jobb, samt at min bedre halvdel ganske sikkert ikke ville likt å blitt frarøvet TVen i timesvis kan gjøre det tidvis vanskelig å tilpasse.

 

XBLive Gamertag: Lord Ragnarok

 

Legg meg gjerne til om det skulle friste. Jeg får bedrive tiden fremover med å samle flakes til raid og fragments for ToM, samt vente på selskap i Court.

Lenke til kommentar

Legger deg til som venn, jeg. Vi er ofte én i manko til raid, så jo flere jeg har på vennelista, jo bedre. Har en klan oppe i Destiny med seks medlemmer, men p.d.d. synes jeg integrasjonen er for dårlig til at det er så altfor stort behov for det. Hadde Bungie lagt opp til noe mer enn en tag og et forum kunne det definitivt blitt mer interessant. For det meste sitter jeg bare i party med flere andre, nylig inkludert PhilosopherSe7en, og spiller raid, strikes, court, missions, og i blant PvP. Det fungerer fint nok, det :)

Lenke til kommentar

Hvilken kanal er anbefalt for å prøve seg på raid for en fersking?

 

Tenker jeg skal prøve meg litt før jeg lar mine manglende kunnskaper gå ut over folk i friendslist. Leter i perioder på destinylfg.net, men de er heller skeptiske til å ha med nye folk der. Litt rart egentlig, hvordan skal man ellers få i gang nye folk...

Lenke til kommentar

Vi ser nå etter tålmodige sjeler som ønsker å være del av et stort sett fast raid team. Bør kunne spille så ofte som mulig, fra kl 19 og utover kvelden (ca. 23-24), men er ingen krav om daglig oppmøte :-P Vi sliter pr nå å komme oss forbi Oryx på heroic, fordi noen i teamet vårt dukker opp sent og må gå tidlig, så vi får ofte effektiv spilltid på 1-2 timer maks. Skulle gjerne hatt mer tid enn som så.

 

Har ingenting å si om eventuelle interessenter ikke har gjort raidet før. Kan gjerne gå gjennom normal for å vise hvordan ting fungerer, for så å hoppe på hard etter hvert. Tenkte å kjøre gjennom normal i løpet av neste uke, enten før eller etter reset. Meld fra om interesse enten her eller via pm på LIVE.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Vi er 3 personer på en alder av 26, 26 og 27. Vi ser etter 3 andre personer til en fast raid gruppe og andre aktiviteter på Destiny.
Vi spiller forsåvidt hver kveld etter jobb, men regner med å ha et par eller 3 faste raide kvelder i uka/helgen.

Hvis du/dere er av den omgjengelige typen og er interessert i mange hyggelige kvelder med oss, er det bare å ta kontakt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...