Gå til innhold

Destiny - The Taken King! Xbox One samletråd.


Muggkaare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Merker at det er litt mer grinding for å få light level opp denne gangen. Er 351 nå, og det ser ut som heroic strike playlist er veien å gå fremover. Der treffer man mye rart. Hadde flere inne i fireteam med LL 340 og under. Mens andre kjørte jeg flere stykker med; selv om alle hadde LL 350-360 klarte vi oss bra.

Lenke til kommentar

Om man bare har lyst på høyere LL kan man når man er litt over 350 light prøve å komme inn i et raid fram til sistebossen, går ganske greit med lav light level frem til siste boss, og alt av loot dropper fra 365 og opp, så om du har flaks kan du få 4-5 oppgraderinger uten å fullføre raidet.

Hvis ikke er det heroic strike og crucible som er måten å lvle opp fra 350 til 365. Evt om du får en gruppe kan du også gjøre litt archons forge, alle legendaries dropper vel opp til 365, i tillegg til at class items dropper opp til 387 nå, vil også droppe ghosts og artifacts fra tirsdag. Archons forge kan riktignok bare droppe special weapon, armor og class items, og det er class items som dropper oftest. Nevner det som et alternativ om man blir lei av å gjøre heroic strikes.

Første public events hver dag gir deg også et legendary engram for hver karakter, i tillegg til 15 legendary marks. Bounty questen i Plaguelands gir også 1100 vanguard reputation og 500 faction reputation eller noe, så smart å gjøre den hver uke for å få upgrades i faction packages. Bountiene til Shiro gir jo også totalt 2000 vanguard reputation hver uke, men det står jo også på rewards for bountyene, i motsetning til Plaguelander questen.

 

Fra tirsdag blir jo LL taket økt til 400, så vanlige legendaries blir å encrypte opp til 385, vil tro heroic drops også øker til dette, mulig at strikes i SIVA crisis listen vil gi blues opp til 365 da, men det er jeg ikke sikker på.

Endret av Yngve05
Lenke til kommentar

Takker, mye god info der! Jeg lurer litt på om siste boss i vanlige 320 strikes dropper loot over 340. Må teste det på et enkelt strike for å se... Hvis ikke blir det en del crucible og heroic SIVA fremover...

Hvor får jeg tak i bounty for plaguelands? Mulig jeg har fått, men ikke lagt merke til det, siden jeg har holdt på under en uke. Men jeg merker at rank up med faction/vanguard hjelper på. Tenker kanskje jeg skal advertere etter noen leiesoldater som ønsker å kjøre heroic strikes om jeg aktiverer booster. Eller hører pent om jeg får ta en tag-along på starten av raidet.

 

Jeg søkte meg for øvrig inn i "In it to win it" på bungie.net, husker det var noen herfra som tipset om det (NlrD tror jeg).

Lenke til kommentar

Bounty for plaguelands er de 4 bountyene Shiro-4 i Iron Temple har. Man kan få de og Plaguelander questen hos han etter hver ukentlige reset. Skal sies at minst 2 av bountyene har vært Archon's Forge hver uke, og om du ikke visste det får du også forskjellig fremgang på bountyen i samsvar med vanskelighetsgraden på SIVA offeringen. Fused gir 1, Enhanced 2 og Perfected gir 4, så perfected er nok til å fullføre en weekly bounty alene. Om du får perfected captain eller Shanks burde det være flere enn 3 i archon's forge for å klare den.

 

Heldigvis gjorde de det litt lettere å skaffe seg offerings da siste priesten på quarantine mission garantert dropper offering og det er større sjanse for at det dropper offering når du dreper forge bossen. 

 

Et siste tips er å ikke bruke sparrow inn i archon's forge, men å crouche mens man går igjennom tunnelene inn mot forgen, evt gå forbi forgen og ned til der man dreper en captain på et assassinate mission og opp til forgen igjen, da er det større sjanse for at du kommer inn i en instance hvor det er andre i forgen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...