Gå til innhold

Premier League, Arsenal - Stoke City, lørdag 12.september 16:00

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Poenget var at de har hatt et par gode muligheter. Er mann tannløs så har man nærmest ikke noe. Se hvor lite de har hatt ballen også. Å bruke ballen godt når man har den så lite er viktig. Joselu sin mulighet var minst like stor som Walcott sin heading. 

Vi burde jo også hatt 1 til mtp sjansene våre. Arsenal kunne ikke ledet 10-0 da vi ikke har hatt 10 gode muligheter. 

1-0, 1-1 eller 2-1 hadde alle vært OK resultat etter omgangen basert på spillet, men vi leder jo åpenbart fortjent.  

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det glissent på Emirates eller? Synes jeg ser en del tomme seter.

VIP rett etter pause muligens?
Ja, det kan det selvsagt være. Jeg bare synes jeg har sett det oftere det siste året, men tallene ligger jo opp mot 60k hver gang.
Skrevet

Butland fortsetter trenden med bortekeepere som har sin livs kamp på Emirates. Fakk.

Er jo så lett når alle ballene kommer midt på keeper da. I perfekt høyde

Skrevet (endret)

Herlig med Gabriel! Han tar igjen når de spiller stygt, han begynte først og gjorde det to ganger før han falte og lå nede som en drittunge da Gabriel tok igjen.

Heia Gabriel!!!

Endret av Fox
Skrevet

Lite rødt på Gabriel der eller?

Nei, Arnautovic søker så jævlig situasjonen, selv om Gabriel er oppe med hånda. Jeg kan være med på gult, men rødt er det overhodet ikke.

• Liker 1
Skrevet

Butland fortsetter trenden med bortekeepere som har sin livs kamp på Emirates. Fakk.

Når trenden blir så stor må man spørre om det ikke heller er avslutningene som ikke er så gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...