Gå til innhold

CPU og alder


bangbang

Alder og prosessortype  

266 stemmer

  1. 1. Alder og prosessortype

    • AMD 10-14 år
      0
    • Intel 10-14 år
      2
    • AMD 14-16 år
      14
    • Intel 14-16 år
      8
    • AMD 16-18 år
      29
    • Intel 16-18 år
      22
    • AMD 18-20 år
      21
    • Intel 18-20 år
      11
    • AMD 20-22 år
      29
    • Intel 20-22 år
      11
    • AMD >22 år
      69
    • Intel >22 år
      50


Anbefalte innlegg

Nei vi kan ikke si noe sikkert enda, men min gjennomgang tidligere var IKKE for rask jeg tellet de som til da hadde skrevet kommentar hva de hadde og alder tok for meg gruppen 16-18, der var det 2 som hadde stemt Intel til da og det var også 2 som hadde skrevet at de hadde Intel, men det var 7 som hadde skrevet at de hadde amd men kun en hadde stemt, tror noen at de 6 andre ikke hadde stemt spesielt med tanke på at du må avgi stemme for å se res, og hvor er i så tillfelle disse stemmene jo de måtte da vere i en høyere aldersgruppe da det ikke var kommet noen stemmer i de lavere da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

over 22år lol er det ikke en liten forskjell på folk på 22 og dem som er 30

 

amd vs intel kan ofte si noe om kjøpekraften til folk og jeg vil vel si meg ening i at pris/ytelse spiller en stor rolle

 

yngre folk med liten kjøpekraft tenker mye pris/ytelse og folk med kjøpekraft velger ytelse eller andre ting

folk med kjøpekraft er gjerne folk over 25 som har jobb og er ferdig med utdannelse.

Lenke til kommentar

Som regel har ikke ungdom under 18 år råd til å kjøpe egen PC! Iallfall de under 16 år har ikke det. Konfirmasjonspengene bruker mange til PC, men det blir jo ett engangskjøp. I denne aldersgruppen er det nok mamma og pappa som betaler PC'n. Mamma og pappa kjøper nok da en AMD basert PC hvis det kan spare dem penger...

 

Jeg er selv snart 24 år. Da jeg var 16 fikk jeg en Ollivetti P75 fra mormor og bestefar. Denne måtte jeg sitte med helt til jeg ble 19 år!!! Nå jobber jeg og betaler på PC selv. Jeg kjøpte ikke min P4 3.0 HT forde jeg har råd til den, men forde jeg ville ha akkurat den! Neste gang kan det bli Athlon64 FX...eller Prescott :cool:

Lenke til kommentar
Nei vi kan ikke si noe sikkert enda, men min gjennomgang tidligere var IKKE for rask jeg tellet de som til da hadde skrevet kommentar hva de hadde og alder tok for meg gruppen 16-18, der var det 2 som hadde stemt Intel til da og det var også 2 som hadde skrevet at de hadde Intel, men det var 7 som hadde skrevet at de hadde amd men kun en hadde stemt, tror noen at de 6 andre ikke hadde stemt spesielt med tanke på at du må avgi stemme for å se res, og hvor er i så tillfelle disse stemmene jo de måtte da vere i en høyere aldersgruppe da det ikke var kommet noen stemmer i de lavere da.

Hmm..er det mulig de ikke hadde rukket å stemme enda? Pollen kom jo lenge etter folk hadde begynt å skrive på tråden. Spesielt å antyde at folk faker her inne, ihvertfall på bakgrunn av de "bevisa" der..

Lenke til kommentar
Nei vi kan ikke si noe sikkert enda, men min gjennomgang tidligere var IKKE for rask jeg tellet de som til da hadde skrevet kommentar hva de hadde og alder tok for meg gruppen 16-18, der var det 2 som hadde stemt Intel til da og det var også 2 som hadde skrevet at de hadde Intel, men det var 7 som hadde skrevet at de hadde amd men kun en hadde stemt, tror noen at de 6 andre ikke hadde stemt spesielt med tanke på at du må avgi stemme for å se res, og hvor er i så tillfelle disse stemmene jo de måtte da vere i en høyere aldersgruppe da det ikke var kommet noen stemmer i de lavere da.

Hmm..er det mulig de ikke hadde rukket å stemme enda? Pollen kom jo lenge etter folk hadde begynt å skrive på tråden. Spesielt å antyde at folk faker her inne, ihvertfall på bakgrunn av de "bevisa" der..

Seriøsiteten i en sånn tråd som dette er jo verdt null, så om noen "jukser" så spiller det jo ingen rolle. Men når man ser dette i lys av andre diskusjoner ang temaet er det nok meeeeget stor sannsynelighet for at en del personer her er blitt "midlertidig" 5-10 år eldre.

Er forøvrig enig i at aldersførdelingen er litt skjev, kunne vert 10-16 og fått 20-26 og over 26

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

ojsann, shit, jeg vota feil :p haehaehea, jeg har Intel P4 1500, Sapphire Radeon 9600 Pro FireBlade edition, og er 15 år... ikke mellom 10-14 som jeg skrev :p

skal også kjøpe meg ny pc nå, blir vel noe som dette: P4 2,6 PC800, 1gb ram, vannkjøling, og det gamle radeon kortet mitt...

Lenke til kommentar
Seriøsiteten i en sånn tråd som dette er jo verdt null, så om noen "jukser" så spiller det jo ingen rolle. Men når man ser dette i lys av andre diskusjoner ang temaet er det nok meeeeget stor sannsynelighet for at en del personer her er blitt "midlertidig" 5-10 år eldre.

Det er jeg enig i, synes bare "bevisene" dine var heller skralle

Lenke til kommentar

Hvem er interessert i alle maskinene vi har? Det som er interessant er jo hva som sitter i den vi faktisk bruker...

 

Uansett, jeg er 18 år gammel og har en intel p4 3,0 GHz (ikke klokket) i den maskinen jeg bruker mest (til spilling, film, videoredigering, digi-art osv.). Jeg har klokket maskinen kun for å få høy score i 3dmark osv, men jeg gidder ikke å kjøre med den hastigheten hele tiden, fordi jeg mistenker at prosessoren egentlig liker best å kjøre på std. spd.

Lenke til kommentar
Som regel har ikke ungdom under 18 år råd til å kjøpe egen PC! Iallfall de under 16 år har ikke det. Konfirmasjonspengene bruker mange til PC, men det blir jo ett engangskjøp. I denne aldersgruppen er det nok mamma og pappa som betaler PC'n. Mamma og pappa kjøper nok da en AMD basert PC hvis det kan spare dem penger...

 

Jeg er selv snart 24 år. Da jeg var 16 fikk jeg en Ollivetti P75 fra mormor og bestefar. Denne måtte jeg sitte med helt til jeg ble 19 år!!! Nå jobber jeg og betaler på PC selv. Jeg kjøpte ikke min P4 3.0 HT forde jeg har råd til den, men forde jeg ville ha akkurat den! Neste gang kan det bli Athlon64 FX...eller Prescott :cool:

Nope, mamma og pappa kjøper definitivt en billig intel-maskin på Elkjøp e.l.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...