Gå til innhold

CPU og alder


bangbang

Alder og prosessortype  

266 stemmer

  1. 1. Alder og prosessortype

    • AMD 10-14 år
      0
    • Intel 10-14 år
      2
    • AMD 14-16 år
      14
    • Intel 14-16 år
      8
    • AMD 16-18 år
      29
    • Intel 16-18 år
      22
    • AMD 18-20 år
      21
    • Intel 18-20 år
      11
    • AMD 20-22 år
      29
    • Intel 20-22 år
      11
    • AMD >22 år
      69
    • Intel >22 år
      50


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er i og for seg ikke så rart at fjortiser som selv kjøper pc, kjøper AMD. Det er billig, og like bra (eller kanskje bedre, ikke vet jeg) enn Intel.

 

Som folk flest velger jeg å tro at de i dette tilfellet er fornuftige, og velger det som gir best ytelse/pris, iom. at fjortisers lommebøker ikke alltid er like tykke som de med fast arbeid o.s.v.

 

Jeg har AMD, 16 (snart 17 :p). Jeg valgte det helt klart fordi jeg ikke ser vitsen i å bruke penger på noe som gir lik ytelse..

 

Jeg liker AMD av en grunn, det er prisen.. Hadde Intel kosta like mye hadde jeg vel kanskje kjøpt det?

 

--alexio

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg klarer å se poenget her jeg heller, det er jo ganske enkelt å manipulere her.

Hadde jeg vert inntrisert i å motbevise at flest unge har amd ja da er det jo bare å trykke Intel over 22 år om du så er 10 år og har 3 amdèr.

 

PS: fjortiss er en tillstand, Fanatiker er en påstand , hva er verst å bruke

 

Hmmm,ingen under 18 med amd *grin* :mrgreen:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg klarer å se poenget her jeg heller, det er jo ganske enkelt å manipulere her.

Hadde jeg vert inntrisert i å motbevise at flest unge har amd ja da er det jo bare å trykke Intel over 22 år om du så er 10 år og har 3 amdèr.

 

PS: fjortiss er en tillstand, Fanatiker er en påstand , hva er verst å bruke

Du vil vel ikke tro at én enkelt stemme er utslagsgivende, herr håndverker?

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg klarer å se poenget her jeg heller, det er jo ganske enkelt å manipulere her.

Hadde jeg vert inntrisert i å motbevise at flest unge har amd ja da er det jo bare å trykke Intel over 22 år om du så er 10 år og har 3 amdèr.

 

PS: fjortiss er en tillstand, Fanatiker er en påstand , hva er verst å bruke

Du vil vel ikke tro at én enkelt stemme er utslagsgivende, herr håndverker?

Nei selvfølgelig ikke, men 2/3 av forumleserne har jo amd og derfor kan jo de om de vill manipulere her så mye de vill om de vill.

Det nytter jo lite om jeg (som du anntyder) skulle stemme amd 10-14 år, men som du ser jeg har stemt og det kom ikke noe opp i den kategorien :cool:

 

PS: tok en rask gjennomgang her og fant i posten 16-18 at der var 2 Intel og 7 amd som hadde skrevet bidrag i denne posten alikevel var stemmenne 2 til Intel og en til amd hvor er de 6 andre stemmenne fra amd, seff trenger de ikke å ha stemt, tror dere det.

Nei konklusjonen er at en sånn post som dette er ubrukelig og forteller null.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Alder 49 og velger AMD når jeg kan!

Velger nesten alltid "den lille" produsenten fordi økt konkurranse er best for meg i lengden + at de som regel må streve hardere og derfor er teknologisk bedre + "den store" produsenten nesten alltid prøver å lage propriotære løsninger for å forhindre konkurranse slik at han kan ha markedet for seg selv, ikke behøver å anstrenge seg for å forbedre seg og kan ta den prisen han selv har lyst til!

Lenke til kommentar
PS: tok en rask gjennomgang her og fant i posten 16-18 at der var 2 Intel og 7 amd som hadde skrevet bidrag i denne posten alikevel var stemmenne 2 til Intel og en til amd hvor er de 6 andre stemmenne fra amd, seff trenger de ikke å ha stemt, tror dere det.

Nei konklusjonen er at en sånn post som dette er ubrukelig og forteller null.

Kanskje gjennomgangen din var litt for rask, og hentydningene deretter?

 

Er dog enig i konklusjonen.

Lenke til kommentar
Alder 49 og velger AMD når jeg kan!

Velger nesten alltid "den lille" produsenten fordi økt konkurranse er best for meg i lengden + at de som regel må streve hardere og derfor er teknologisk bedre + "den store" produsenten nesten alltid prøver å lage propriotære løsninger for å forhindre konkurranse slik at han kan ha markedet for seg selv, ikke behøver å anstrenge seg for å forbedre seg og kan ta den prisen han selv har lyst til!

Er alterntativene identiske ville jeg valgt akkurat det samme som deg. Men viser det seg at et av dem har bare den minste lille fordel, velger jeg denne. Utover i det aller første tilfellet er det dumt å "subsidiere" fra et forbrukerstandpunkt. Du straffer deg selv isåfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...