Gå til innhold

CPU og alder


bangbang

Alder og prosessortype  

266 stemmer

  1. 1. Alder og prosessortype

    • AMD 10-14 år
      0
    • Intel 10-14 år
      2
    • AMD 14-16 år
      14
    • Intel 14-16 år
      8
    • AMD 16-18 år
      29
    • Intel 16-18 år
      22
    • AMD 18-20 år
      21
    • Intel 18-20 år
      11
    • AMD 20-22 år
      29
    • Intel 20-22 år
      11
    • AMD >22 år
      69
    • Intel >22 år
      50


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget er vel at AMD-fans generelt ikke er fjortisser, men det er noe få svært høylytte fjortisser som på død og liv må skriker et lite gjennomtenkt "AMD er BEST!". Dette fører til at enkelte Intel-fans kommer med et så lite gjennomtenkt utsagn som at "alle AMD-fans er fjortisser".

 

Enkelte hadde hatt godt av å tenke før de postet...

Lenke til kommentar

Amd og alder... den var god!

 

AMD XP2500 Barton

Alder: 33

Puh! Der bidro jeg til å heve snittalderen så det kjentes.

 

Hva er det med dette fjortis-gnålet her inne egentlig? Kan det være slik at det er de som nylig har "klasset opp" (les: 15-18år) som er de ivrigste til å sette den totalt unyttige merkelappen "fjortis" på andre?? ;) Jeg synes virkelig at det er mange flinke folk her på forumet og da driter jeg i hvorvidt de er 12 eller 90 år gamle.

Lenke til kommentar

Er 19år og stolt eier av to AMD-maskiner(xp1800 & xp2800Barton) og 1 laptop med Intel Pentium Mobile 1.4GHz.

Kan si det sånn at når jeg kjøper pc-deler så tenker jeg pris kontra ytelse. Der synes jeg at AMD har ett knepent overtak på Intel. Tenker da f.eks på en XP2800 til KUN 1200kr. Hvis du regner som mange gjør når det gjelder AMD vs. Intel blir det 2.8GHz til 1200kr... :-) Sier ikke at ytelsen der er lik, for det har jeg ingen grunnlag for å si, men det var ett EKSEMPEL på pris kontra ytelse. Derimot er du stinn av penger så betaler du en storing ekstra for ytelsen til en P4... :roll:

Menneh, sku gjerne slått kloa i en Athlon 64. Der får "Intel-gutta" noe å bryne seg på :mrgreen:

Lenke til kommentar

20 år.

AMD XP2500+ @ 2,3GHz

 

Når jeg var fjortis satt jeg med en Pentium 0,075GHz. Funka greit det også.

Både AMD og Intel har sterke og svake sider. Hva er best? Den CPU'en som passer ditt bruk best. Det er min filosofi. AMD koster meg ikke mange penger og leverer ytelse som holder i bøtter og spann for meg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...