Gå til innhold

π og e i Bibelen - tilfeldig eller intelligent design?


Anbefalte innlegg

En som ønsker å leve livet sitt i tråd med Bibelens ord er absolutt noe jeg anser som negativt. Artig at det skulle nevnes, da jeg var på vei hjem hørte jeg en prest e.l. snakke om hvordan han var bekymret for de barna som ble "døpt" på samisk tradisjonelt vis og ikke kristent. Den tragiske ironien er til å ta og føle på når han formulerer seg på en måte som får han til å fremstå som at de som ikke er kristent døpt er en slags form for undermenneske, og ikke spirituelt beskyttet i Jesu navn. Ikke at det er noe nytt at en kristen mener han har absolutt rett angående sin spiritualitet, og all annen form for spiritualitet er en uting, men hykleriet kommer godt frem i slike saker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

En indikasjon? Jeg ser på det som en indikasjon på tallmagi, noe som kun de værste og mest fundamentalistiske kristne finner på.

Du legger til en hell masse tull og tøys fra din egen fantasi i bibelen. Budskap og symbolikk som ikke finnes der fra før. Og du gjør det i ettertid, etter at du vet om pi, etter at du vet om e. Aldri før! Alltid i ettertid.

 

Etter at kriger bryter ut, så sa man i bibelen "se her er det profetert om den krigen". Etter at elektrisitet er oppdaget, så sier man "se her, det sto også i bibelen." Hver gang noe nytt skjer, som kommer det slike kristne tallmagikere som har vridd og vrengt på noen ord og regnet på noen bokstaver, og voila, det står i bibelen.

 

For eksempel de kristenfundamentalistene som sier at angrepet 22 juli var profetert i bibelen på grunn av noen tall de fant, og at dette var en straff fra gud. Stort mer jævlig kan man ikke bli før man selv tar våpen i hånd og skyter unger.

 

 

For det første burde ikkje kristenfundamentalist vere eit negativt ladda ord. Tvertimot viser det til ein person som tek Bibelen på alvor og ønskjer å leve etter den. At ein har Jesus som fundament er noko alle kristne burde ha.

 

Du seier så at løynde bodskap og symbolikk i Bibelen er ikkje-eksisterande fantasi. Ein kan sjølvsagt argumentere for at funn av pi og e er tilfeldig, men du kan ikkje sjå vekk ifrå at Bibelen er full av symbolikk, profetiar og mønster. Gud har skapt matematikken, inkludert pi og e, og ville difor ha ingen vanskar med å integrere desse tala i sitt ord før menneske oppdaga desse.

 

Det som skil bibelske profetiar frå andre er graden av presisjon og detaljar. Lat oss ta eit eksempel frå Jes 44:28 - "Eg seier om Kyros: «Han er min hyrding, han skal fullføra alt det eg vil; han skal seia om Jerusalem: Byen skal byggjast! og om templet: Det skal atter verta grunnlagt.»" Dette skreiv Jesaja 150 år før det skjedde. Allereie før Juda-riket vart erobra av det Babylonske imperium, namnga han den medo-persiske kongen som skulle la jødane vende tilbake til sitt land og byggje opp att Jerusalem og tempelet. Kong Kyros vart naturleg nok imponert då han fekk høyre om Jesaja sine profetiar.

 

Eit anna eksempel er frå Dan 11:3f - "Så kjem det ein krigarkonge. Han skal få stort velde og gjera som han sjølv vil. Men så snart han har stått fram, skal riket hans bryta saman og delast i fire, etter himmelretningane. Det skal ikkje gå over til etterkomarane hans og ikkje vera så mektig som då han sjølv styrte. For riket skal bryta saman og gå over til andre." Profeten Daniel skreiv dette i det 6. hundreåret før Kristus. Alexander den store levde frå 356 f.kr. til 323 f.kr. Som Daniel hadde profetert vart det makedonske imperiet delt mellom dei fire generalane hans.

 

Grunnen til at Bibelen inneheld slike tydelege profetiar, er fordi forfattarane var inspirert av Den Heilage Ande. Gud er skapar av tid og rom, han kjenner til alt i fortid, notid og framtid. Difor har Gud makt til å openberre ting som vil skje for personar som lever nær Gud. Dei største openberringane gav Gud til dei to personane i Bibelen som det står var høgt elska (Dan 10:11, Joh 21:20). Profeten Daniel i GT og Evangelisten Johannes i NT.

 

Eg kjenner ikkje til tal som omhandlar 22. juli, men det har jo i desse dagar vore mykje snakk om boka "22. juli-profetien" av Jeremy Hoff. Det er ingen tvil om at Arbeidarpartiet og AUF gjennom sin politikk har gått til åtak på Gud og Guds folk jødane. Kvar dag vert gjennomsnittleg 43 foster likvidert her i landet, desse er i Guds auge av like stor verdi som offera for Utøya-massakren. Vi har ei ekteskapslov, som jamstiller Guds gode skapartanke om ekteskapet som ei pakt mellom mann og kvinne, med pervers sodomi. Norge er idag leiar for gjevarlandsgruppa til støtte for palestina-arabisk terrorisme, og er blant mange land som freistar å dele opp landet Gud har gitt til jødane. Alle desse tre punkta har Arbeidarpartiet og AUF kjempa fram. Sjølvsagt vert Gud harm over slik politikk, den resulterer i straffedom i staden for velsigning. I staden for rosetog og sensur, burde Arbeidarpartiet og AUF gå i seg sjølv, og vende om frå sine synder.

 

 

[RANT]Unskyld meg? Sammenligner du abort med utøya masakren? Hva holder du på med menneske?

For de aller fleste er ikke foster ett menneske, i hvertfall ikke før det har utviklet sentralnervesystem. Det finnes ikke noe gale i å terminere ett svangerskap hvis fosteret ikke kan føle eller være klar over at det skjer. Å sammenligne dette med mord på ungdommer er i mine øyne er forferdelig.

 

Hva angår palestina: Du er klar over at før andre verdenskrig var alt som i dag er Israel het palestina før ikke sant? Siden den gang har Israel spist seg stadig lengre inn og okkupert alt bortsett fra en liten bit som i dag heter Gaza. Hvorfor er det ingen kristne som reagerer på dette mon tro?

 

 

Når det kommer til avsnittet om ekteskap: Hører mange kristne går å sier at det nye testamentet opphever det gamle, så det burde vel også oppheve moseboken som forbyr homofili, ellers kan jeg ikke huske at temaet kom opp i det nye så da er det vel greit da.... Eller er dette nok ett eksempel på en dogma som motsier en annen?

 

Nei du bibelen kan du hive i bosset, det er ingenting fornuftig i den, alt som er skrevet i den er menneskeskapt bullshit fra en perm til annen

 

[/rant]

 

Sorry at det ble litt krast dette inlegget, men innlegget jeg siterte irriterte meg noe GRENSELØST, issær avsnittet om 22. juli

  • Liker 3
Lenke til kommentar

La ikke merke til sammenligningen før selv, da store tekstvegger preget tungt av Bibelsitering er en stor turn-off. Jeg synes det er bra at Norge støtter "pervers sodomi" på lik linje som "pervers heterofili". Det jeg dog ikke er enig i er at kirken skal tvinges til å holde slike ekteskap hos seg, men det er en konsekvens av at den fortsatt ligger og sutter på statens patter. Cair Paravel; du bør være mer for løsrivelse av stat og kirke, dette er et godt eksempel på hvorfor.

 

Jeg synes det er bra at Norge støtter "palestinske terrorister" som kjemper mot okkuperende makter, akkurat som det synes det var godt jobbet av gutta på skauen som sprengte litt tysker-okkuperte fabrikker og slikt for noen år tilbake. (Selvfølgelig et unyansert blikk på saken det her, men dersom det skal males i kullsvart maler jeg over med sjokkrosa).

 

22. juli boka handler akkurat om det samme som tråden her handler om; tallmagi. Dersom en gud eksisterer og orkestrerte den massakeren med viten og god vilje så vet jeg nøyaktig hvem vi skal kategorisere som pervers. Det å så forsvare denne guden og legge skyld på ofrene er like perverst.

Lenke til kommentar

Ønsket om å finne sannheten snubler ofte i oppfinnelsen av den. Man ser det man ønsker å se, når man vet hva man skal lete etter, kan alle profetier gå i oppfyllelse. Men først i ettertid kan man si det og klamre seg til det som et argument, for eksempel med Jeremiah over. Det holder gjerne at man ønsker at en profeti skal være sann, selv om den i virkeligheten likegjerne kan være skrevet etter hendelsen den forutser. Slike detaljer er ikke viktige for den som ukritisk søker.

Lenke til kommentar

Kvar dag vert gjennomsnittleg 43 foster likvidert her i landet, desse er i Guds auge av like stor verdi som offera for Utøya-massakren. Vi har ei ekteskapslov, som jamstiller Guds gode skapartanke om ekteskapet som ei pakt mellom mann og kvinne, med pervers sodomi. Norge er idag leiar for gjevarlandsgruppa til støtte for palestina-arabisk terrorisme, og er blant mange land som freistar å dele opp landet Gud har gitt til jødane. Alle desse tre punkta har Arbeidarpartiet og AUF kjempa fram. Sjølvsagt vert Gud harm over slik politikk, den resulterer i straffedom i staden for velsigning. I staden for rosetog og sensur, burde Arbeidarpartiet og AUF gå i seg sjølv, og vende om frå sine synder.

Nei, de er ikke like mye verdt i guds øyne. De like mye verdt i dine øyne, men det dine øyne ikke ser, er at de ikke er guds øyne. Samme med ekteskapsloven. At to mennesker elsker hverandre er ikke sodomi, og isåfall er det ikke noe galt med sodomi.

 

Når man ser slik galskap som du presenterer her, så vitner det bare om at vi må få avkristnet landet så fort som mulig. Før flere kristne massemordere dreper barn fordi befolkningen ikke lar seg skremme av tyrannen deres.

 

Hvis guden din virkelig er så jævlig som du beskriver ham, så er det på tide av vi slakter både han og jesus og det hellige spøkelset. Før flere mennesker blir drept.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

[RANT]Unskyld meg? Sammenligner du abort med utøya masakren? Hva holder du på med menneske?

For de aller fleste er ikke foster ett menneske, i hvertfall ikke før det har utviklet sentralnervesystem. Det finnes ikke noe gale i å terminere ett svangerskap hvis fosteret ikke kan føle eller være klar over at det skjer. Å sammenligne dette med mord på ungdommer er i mine øyne er forferdelig.

 

Eg er for likeverd, at verdien til eit menneske ikkje er avhengig av alder, kjønn eller livssituasjon. Frå unnfanginga er fosteret eit liv, det utviklar seg mot å bli eit vakse menneske. På same måte som eit barn eller ein ungdom også utviklar seg mot å bli vaksen. Ved 12 veker har fosteret utvikla mange organ, fingrar, bein, nase og øyrer. Det er veldig kunstig å definere ei grense på 12 veker, og veldig umoralsk å setje oss til herrar over liv og død. Mest av alt er det respektlaust overfor Gud som har ein plan for alle ufødde menneskeliv. Sal 139:13-16 - "For du har skapt mitt indre, du har vove meg i mors liv. Eg takkar deg fordi eg er skapt på skræmeleg underfull vis. Underfulle er dine verk, det veit eg så vel. Mine bein var ikkje dulde for deg då eg vart skapt i løyndom og forma djupt i jorda. Du såg meg då eg var eit foster, i di bok vart alt skrive opp; mine dagar fekk si for før ein einaste av dei var komen."

Kvifor vert drap av 77 liv skildra som nasjonaltragedie, medan dagleg drap av 43 liv er legalisert i lovverket?

Dersom fosteret si evne til å føle er utslagsgjevande for eit menneske sitt livsverd, ville du sagt det var ok om staten sederte og avliva vaksne menneske, til dømes kriminelle som ABB?

Livsverdet til eit foster bør vege tyngre enn egoistiske kvinner, som ikkje vil ta ansvar for eigne handlingar. Dersom ein ikkje er klar for å stifte familie, bør ein heller ikkje ha sex.

 

 

Hva angår palestina: Du er klar over at før andre verdenskrig var alt som i dag er Israel het palestina før ikke sant? Siden den gang har Israel spist seg stadig lengre inn og okkupert alt bortsett fra en liten bit som i dag heter Gaza. Hvorfor er det ingen kristne som reagerer på dette mon tro?

 

Det var ingen som snakka om eit palestinsk folk før etter seksdagarskrigen i 1967. Dette er eit "folk" skapt med eit føremål, nemleg å få verdsopinionen retta mot Israel. Folkeretten er derimot på Israel si side. I 1917 gav den britiske utanriksminister Balfour lovnad til sionistleiaren Lord Rothschild om at jødane skulle få heile det britiske Palestinamandatet som eit nasjonalt heimland. Dette vart stadfesta av San Remo-konferansen i 1920 og av Folkeforbundet i 1922. Det var difor eit klart brot med gjeldande folkerett då Jordan vart gitt 77 % av Palestinamandatet i 1946. Folket som bur i Jordan er idag av same etnisk opphav som det såkalla "palestinske" folket. Kong Hussein av Jordan er kjend for sitt sitat "Jordan er Palestina". Kvifor er så ikkje 77 % nok til å stilne den arabiske tørsten etter meir land? Svaret er åndeleg meir enn det er politisk. Det er fullstendig uakseptabelt for muslimar at jødar skal ha kontroll over ein sentral del av det gamle islamske kalifatet. Difor er det dei arabiske nasjonane fleire gonger frå og med 1948 har gått til åtak på Israel i eit forsøk på å kaste jødane på sjøen. Islam er ein religion full av jødehat, som skildrar jødar som svin. Israel ønskjer derimot å byggje opp regionen gjennom samarbeid med omkringliggjande folk (jfr sjølvstendefråsegna av 1948). Det er fullstendig feil at Israel skal måtte gi frå seg land for å få fred. Dette er status idag fordi verdsopinionen trur på propagandamyten om at Israel har okkupert palestinsk land.

 

 

Når det kommer til avsnittet om ekteskap: Hører mange kristne går å sier at det nye testamentet opphever det gamle, så det burde vel også oppheve moseboken som forbyr homofili, ellers kan jeg ikke huske at temaet kom opp i det nye så da er det vel greit da.... Eller er dette nok ett eksempel på en dogma som motsier en annen?

 

Bibelen er truverdig og har ingen motsetningar. GT og NT er ikkje to fullstendig ulike tekstsamlingar, men ein einskapleg bodskap. NT er skjult i og peikar fram mot GT, medan GT er oppfylt i NT. Gud har heller ikkje endra sitt syn på at sodomi er ein styggedom. Rom 1:26f - "Difor overgav Gud dei til skamlege lyster. Kvinnene bytte om eit naturleg kjønnsliv med eit unaturleg. På same måten heldt mennene opp å ha naturleg samliv med kvinner og tok til å brenna av trå etter kvarandre. Menn dreiv utukt med menn, og dei laut sjølve bera den straffa som måtte koma fordi dei hadde fare vilt."

Uoppgjort synd fører alltid med seg konsekvensar, både i dette livet og i det komande. Det er ei skam at dagens kyrkjeleiarar ikkje held fast på Bibelen, men let seg påverke av djevelske straumdrag i samfunnet. Arbeidarpartiet må ta sin del av skulda for den negative utviklinga vi ser i kyrkja, at uomvendte prestar og biskopar har pressa seg fram til posisjonar dei ikkje er eigna for.

 

Nei du bibelen kan du hive i bosset, det er ingenting fornuftig i den, alt som er skrevet i den er menneskeskapt bullshit fra en perm til annen

 

[/rant]

 

Sorry at det ble litt krast dette inlegget, men innlegget jeg siterte irriterte meg noe GRENSELØST, issær avsnittet om 22. juli

 

Guds Ord står like mykje fast sjølv om du skulle kaste papirutgåva i boset. Ingen er immun mot Guds dom. 22. juli burde vere ein vekkjar for vårt folk om å vende om og søke tilbake til Gud. Særleg Arbeidarpartiet som har anført avkristninga av Norge. Faderen står enn idag med opne armar for å ta imot kvar stakkars syndar som vender heim.

Lenke til kommentar

 

[RANT]Unskyld meg? Sammenligner du abort med utøya masakren? Hva holder du på med menneske?

For de aller fleste er ikke foster ett menneske, i hvertfall ikke før det har utviklet sentralnervesystem. Det finnes ikke noe gale i å terminere ett svangerskap hvis fosteret ikke kan føle eller være klar over at det skjer. Å sammenligne dette med mord på ungdommer er i mine øyne er forferdelig.

 

Eg er for likeverd, at verdien til eit menneske ikkje er avhengig av alder, kjønn eller livssituasjon. Frå unnfanginga er fosteret eit liv, det utviklar seg mot å bli eit vakse menneske. På same måte som eit barn eller ein ungdom også utviklar seg mot å bli vaksen. Ved 12 veker har fosteret utvikla mange organ, fingrar, bein, nase og øyrer. Det er veldig kunstig å definere ei grense på 12 veker, og veldig umoralsk å setje oss til herrar over liv og død. Mest av alt er det respektlaust overfor Gud som har ein plan for alle ufødde menneskeliv. Sal 139:13-16 - "For du har skapt mitt indre, du har vove meg i mors liv. Eg takkar deg fordi eg er skapt på skræmeleg underfull vis. Underfulle er dine verk, det veit eg så vel. Mine bein var ikkje dulde for deg då eg vart skapt i løyndom og forma djupt i jorda. Du såg meg då eg var eit foster, i di bok vart alt skrive opp; mine dagar fekk si for før ein einaste av dei var komen."

Kvifor vert drap av 77 liv skildra som nasjonaltragedie, medan dagleg drap av 43 liv er legalisert i lovverket?

Dersom fosteret si evne til å føle er utslagsgjevande for eit menneske sitt livsverd, ville du sagt det var ok om staten sederte og avliva vaksne menneske, til dømes kriminelle som ABB?

Livsverdet til eit foster bør vege tyngre enn egoistiske kvinner, som ikkje vil ta ansvar for eigne handlingar. Dersom ein ikkje er klar for å stifte familie, bør ein heller ikkje ha sex.

 

 

Hva angår palestina: Du er klar over at før andre verdenskrig var alt som i dag er Israel het palestina før ikke sant? Siden den gang har Israel spist seg stadig lengre inn og okkupert alt bortsett fra en liten bit som i dag heter Gaza. Hvorfor er det ingen kristne som reagerer på dette mon tro?

 

Det var ingen som snakka om eit palestinsk folk før etter seksdagarskrigen i 1967. Dette er eit "folk" skapt med eit føremål, nemleg å få verdsopinionen retta mot Israel. Folkeretten er derimot på Israel si side. I 1917 gav den britiske utanriksminister Balfour lovnad til sionistleiaren Lord Rothschild om at jødane skulle få heile det britiske Palestinamandatet som eit nasjonalt heimland. Dette vart stadfesta av San Remo-konferansen i 1920 og av Folkeforbundet i 1922. Det var difor eit klart brot med gjeldande folkerett då Jordan vart gitt 77 % av Palestinamandatet i 1946. Folket som bur i Jordan er idag av same etnisk opphav som det såkalla "palestinske" folket. Kong Hussein av Jordan er kjend for sitt sitat "Jordan er Palestina". Kvifor er så ikkje 77 % nok til å stilne den arabiske tørsten etter meir land? Svaret er åndeleg meir enn det er politisk. Det er fullstendig uakseptabelt for muslimar at jødar skal ha kontroll over ein sentral del av det gamle islamske kalifatet. Difor er det dei arabiske nasjonane fleire gonger frå og med 1948 har gått til åtak på Israel i eit forsøk på å kaste jødane på sjøen. Islam er ein religion full av jødehat, som skildrar jødar som svin. Israel ønskjer derimot å byggje opp regionen gjennom samarbeid med omkringliggjande folk (jfr sjølvstendefråsegna av 1948). Det er fullstendig feil at Israel skal måtte gi frå seg land for å få fred. Dette er status idag fordi verdsopinionen trur på propagandamyten om at Israel har okkupert palestinsk land.

 

 

Når det kommer til avsnittet om ekteskap: Hører mange kristne går å sier at det nye testamentet opphever det gamle, så det burde vel også oppheve moseboken som forbyr homofili, ellers kan jeg ikke huske at temaet kom opp i det nye så da er det vel greit da.... Eller er dette nok ett eksempel på en dogma som motsier en annen?

 

Bibelen er truverdig og har ingen motsetningar. GT og NT er ikkje to fullstendig ulike tekstsamlingar, men ein einskapleg bodskap. NT er skjult i og peikar fram mot GT, medan GT er oppfylt i NT. Gud har heller ikkje endra sitt syn på at sodomi er ein styggedom. Rom 1:26f - "Difor overgav Gud dei til skamlege lyster. Kvinnene bytte om eit naturleg kjønnsliv med eit unaturleg. På same måten heldt mennene opp å ha naturleg samliv med kvinner og tok til å brenna av trå etter kvarandre. Menn dreiv utukt med menn, og dei laut sjølve bera den straffa som måtte koma fordi dei hadde fare vilt."

Uoppgjort synd fører alltid med seg konsekvensar, både i dette livet og i det komande. Det er ei skam at dagens kyrkjeleiarar ikkje held fast på Bibelen, men let seg påverke av djevelske straumdrag i samfunnet. Arbeidarpartiet må ta sin del av skulda for den negative utviklinga vi ser i kyrkja, at uomvendte prestar og biskopar har pressa seg fram til posisjonar dei ikkje er eigna for.

 

Nei du bibelen kan du hive i bosset, det er ingenting fornuftig i den, alt som er skrevet i den er menneskeskapt bullshit fra en perm til annen

 

[/rant]

 

Sorry at det ble litt krast dette inlegget, men innlegget jeg siterte irriterte meg noe GRENSELØST, issær avsnittet om 22. juli

 

Guds Ord står like mykje fast sjølv om du skulle kaste papirutgåva i boset. Ingen er immun mot Guds dom. 22. juli burde vere ein vekkjar for vårt folk om å vende om og søke tilbake til Gud. Særleg Arbeidarpartiet som har anført avkristninga av Norge. Faderen står enn idag med opne armar for å ta imot kvar stakkars syndar som vender heim.

 

 

1) Gud finnes ikke, han er en fantasi venn inne i hodet ditt, akkurat som julenissen. Så respektløst er det virkelig ikke. At vi er herrer over liv og død er en selvfølge? Du mener vel ikke at kvinner ikke skal ha rett til selvbestemt abort? I mine øyne er fosteret ett menneske når det har en fungerende hjerne og et aktivt sental nervesystem og er i stand til å føle noe som helst. Før det er det en enkel "Organisme". Forresten: Du vet vel at folk har sex av andre grunner en å få barn ikke sant? Hvem f*** er du og denne bedrittne gubben i skyene til å fortelle hvem folk kan og ikke kan ha sex med om de har følelser for hverandre?

 

 

2) Igjen før andre verdenskrig var det ikke noe israel, det er ett faktum. Og om jeg ikke husker helt feil er det palestina som er nevnt i bibelen, ikke israel så hvem har retten på landet? Jeg setter ett par kroner på palestinerene her

 

3) No biblical contradictions you say? rational wiki says it's full of it http://rationalwiki.org/wiki/Biblical_contradictions

 

4) Du viser deg nå som en borderline psyko når du prøver å forsvare utsagnet om at 22. Juli var en avstraffelse av gud. Om du faktisk mener dette trenger du seriøst hjelp. Jeg er faktisk bekymret over hva du sitter å lirer av deg uten å vise ett FNUGG av empati for de drepte og deres pårørende, for ikke å snakke om dine holdninger til selvbestemt abort, hva tror du ville skje med voldtatte kvinner om dine holdninger var normalen. Skulle de ikke fått muligheten til abort om de ble gravide som følge av voldtekten?..... Du gjør meg kvalm

 

Igjen beklager jeg for den aggresive måten posten er formulert på, men cairn gjør meg stadig mer irritert, jeg vil likevel gjøre det klart at jeg står bak hvert ett ord av seksjon 2,3 og 4

 

Om noe her bryter med forum reglene ber jeg at dere modifiserer posten min

Endret av crii
Lenke til kommentar

Guds Ord står like mykje fast sjølv om du skulle kaste papirutgåva i boset. Ingen er immun mot Guds dom. 22. juli burde vere ein vekkjar for vårt folk om å vende om og søke tilbake til Gud. Særleg Arbeidarpartiet som har anført avkristninga av Norge. Faderen står enn idag med opne armar for å ta imot kvar stakkars syndar som vender heim.

Er det greit for deg å drepe meg dersom jeg nekter å bøye meg for den svake guden din?

 

Haha, bibelen har ikke motsetninger?

 

Okey, hvem kom først ifølge bibelen, menneske eller dyr?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Cair Paravel jeg synes vi skal hylle Arbeiderpartiet for at flere og flere våkner opp og kommer seg vekk fra kristendom.

Jeg liker generelt sett ikke sosial demokrater og deres politik, men om de fungerer som et antibiotika mot sykdommen som kalles religion har de min støtte på dette feltet, selv om jeg ikke kommer til å stemme på dem noen sinne men det er en annen diskusjon

Endret av crii
Lenke til kommentar

1. Gud er for abort, han anbefaler det til og med. Dette med kristendom og abort er ganske ny ting, ca. Midten av 1800 tallet.

 

Å påstå at anti abort kommer fra bibelen er tull det er en ny dogma.

 

2. Gode bibelske ekteskap er alt annet en en man en kvinne. Gode bibelske ekteskap ee en man en haug med kvinner, en man en kvinne og slavene hans ect.

Lenke til kommentar

1. Gud er for abort, han anbefaler det til og med. Dette med kristendom og abort er ganske ny ting, ca. Midten av 1800 tallet.

 

Å påstå at anti abort kommer fra bibelen er tull det er en ny dogma.

 

2. Gode bibelske ekteskap er alt annet en en man en kvinne. Gode bibelske ekteskap ee en man en haug med kvinner, en man en kvinne og slavene hans ect.

Jeg ser tre påstander men ingen kilde henvisning...

Lenke til kommentar

 

1) Gud finnes ikke, han er en fantasi venn inne i hodet ditt, akkurat som julenissen. Så respektløst er det virkelig ikke. At vi er herrer over liv og død er en selvfølge? Du mener vel ikke at kvinner ikke skal ha rett til selvbestemt abort? I mine øyne er fosteret ett menneske når det har en fungerende hjerne og et aktivt sental nervesystem og er i stand til å føle noe som helst. Før det er det en enkel "Organisme". Forresten: Du vet vel at folk har sex av andre grunner en å få barn ikke sant? Hvem f*** er du og denne bedrittne gubben i skyene til å fortelle hvem folk kan og ikke kan ha sex med om de har følelser for hverandre

 

2) Igjen før andre verdenskrig var det ikke noe israel, det er ett faktum. Og om jeg ikke husker helt feil er det palestina som er nevnt i bibelen, ikke israel så hvem har retten på landet? Jeg setter ett par kroner på palestinerene her

 

3) No biblical contradictions you say? rational wiki says it's full of it http://rationalwiki.org/wiki/Biblical_contradictions

 

4) Du viser deg nå som en borderline psyko når du prøver å forsvare utsagnet om at 22. Juli var en avstraffelse av gud. Om du faktisk mener dette trenger du seriøst hjelp. Jeg er faktisk bekymret over hva du sitter å lirer av deg uten å vise ett FNUGG av empati for de drepte og deres pårørende, for ikke å snakke om dine holdninger til selvbestemt abort, hva tror du ville skje med voldtatte kvinner om dine holdninger var normalen. Skulle de ikke fått muligheten til abort om de ble gravide som følge av voldtekten?..... Du gjør meg kvalm

 

Igjen beklager jeg for den aggresive måten posten er formulert på, men cairn gjør meg stadig mer irritert, jeg vil likevel gjøre det klart at jeg står bak hvert ett ord av seksjon 2,3 og 4

 

Om noe her bryter med forum reglene ber jeg at dere modifiserer posten min

 

1) Nei, Gud er herre over liv og død. Salmisten seier: " I di hand er mine tider" (Sal 31:16). Gud har skapt alt liv, og har ein plan med oss alle. Å ta livet av andre menneske er difor ei alvorleg synd. Dessverre har mange verdiliberale idag gått bort frå synet på livet som heilagt og ukrenkeleg. Ein har sett seg sjølv i Guds posisjon, og trur det ikkje får konsekvensar. Gud ser imidlertid den uretten som skjer, og vil døme gudlause menneske som myrdar dei svakaste i samfunnet.

Kvinner burde ta ansvar for sine eigne handlingar i staden for å la liv gå tapt for å tilfredsstille sine eigne egoistiske interesser. Aborttilhengjarar trekkjer ofte fram valdtekt som ein valid grunn til fosterdrap, men ser med det vekk ifrå at dette utgjer ei relativt minimal subgruppe. Storparten av fosterdrapsklientar er resultat av at ein er i ein livssituasjon der ein ikkje ønskjer barn. Mange er studentar og i lause forhold. Mange vil heller ha fridom til eiga livsutfalding. Denne store majoritet burde absolutt ikkje få ha rett til fosterdrap. Sjølv meiner eg heller ikkje valdtektsoffer burde få eit slikt tilbod, sidan verdien til eitt liv bør verdsetjast høgast. Den einaste situasjonen eg ser der eit inngrep kan rettferdiggjerast er dersom livet til mor står i fare. At folk har sex av andre grunnar enn å få barn er inga unnskyldning for å ikkje ta ansvar for eigne handlingar.

 

2) Du burde lese deg opp i historie. Jødane har budd samanhengande i Israel i over 3500 år. Dei jødiske kongedøma Israel og Juda varde frå 1020 f.kr. til 586 f.kr. Det er difor direkte feil å påstå at det ikkje eksisterte eit Israel før 1948. Frå 586 f.kr. til 1948 var landet okkupert av heidningfolk på grunn av at Israel hadde vendt seg bort frå Gud og tilbedd avgudar. Løftet står likevel fast. Gud har lova jødane landet frå Eufrat til Nilen. 1. Mos 15:18 - "Den dagen gjorde Herren ei pakt med Abram og sa: «Di ætt gjev eg dette landet, frå Egyptarelva til Storelva, til Eufrat". At jødane skulle få landet eksakt i 1948 vart profetert av Esekiel: "Så skal du leggja deg på venstre sida og leggja Israels skuld over på den. Like mange dagar som du ligg så, skal du bera skulda deira.  Like mange år som dei har synda, like mange dagar lèt eg deg få, tre hundre og nitti dagar. Så lenge skal du bera Israels skuld. Når du er ferdig med desse dagane, skal du leggja deg att, no på høgre sida, og bera skulda åt Juda-folket. I førti dagar, éin dag for kvart år, lèt eg deg bera henne." (Esek 4:4-6)

Dette er ein matematisk profeti, som du kan lese om her.

 

3) Påståtte bibelske motsetningar er som oftast eit resultat av manglande kunnskap om Bibelen og den jødiske samtidskulturen. Ta til dømes spørsmålet om kva som vart skapt først av menneske og dyr. Her er Bibelen klar på at dyra vart skapt før menneska (1. Mos 1:25-26). Verset som forvirrar mange er i 1. Mos 2:19 - "Og Herren Gud tok jord og skapte alle dyra på marka og alle fuglane under himmelen, og han leidde dei fram til mannen og ville sjå kva han kalla dei. Det mannen kalla kvar levande skapning, det skulle han heita." I grunnteksta kjem det tydelegare fram at Gud allereie hadde skapt dyra, då han leidde dei fram til mannen. Fokuset er på namngjevinga, ikkje på at dyr vert skapt. 1938-utgåva gir her ei meir korrekt omsetjing: "Og Herren Gud hadde teke av jordi og skapt alle dyri på marki og alle fuglane i lufti, og han leidde dei fram til mannen og vilde sjå kva han kalla dei; og som mannen kalla kvart kvikjende, so skulde det heita."

Her er ei side med fleire svar på såkalla "motsetningar".

 

4) Kvar er så din empati for dei forsvarslause fostera som vert drept av staten? Kvar er din empati for terroroffera i Israel, ein terror som vår stat er med på å subsidiere? Kvifor skal 22. juli stå i ei særstilling samanlikna med anna brutalitet, berre fordi det er politisk korrekt? Gud tillot 22. juli å skje, det er det ingen tvil om. Kvifor Gud tillot det å skje er ikkje like opplagt. Bibelen inneheld imidlertid mange eksempel på folk som vert straffa fordi dei vender seg mot Gud og lever i synd. Arbeidarpartiet har gjennom sin politikk tatt tydeleg avstand frå Guds vilje og kristne verdiar. Difor kan dei heller ikkje forvente Guds vern og velsigning, som vårt land har hatt tidlegare.

 

Vil Gud ikkje vera Bygningsmann,

Me faafengt paa Huset byggja.

Vil Gud ikkje verja By og Land,

Kann Vaktmann oss ikkje tryggja.

So vakta oss, Gud, so me kann bu

I Heimen med Fred og Hyggja!

 

Den beste måten å unngå tragediar i framtida er å vende om frå synd i bot og anger, og ta imot Guds frelse i Kristus Jesus. Dette gjeld både for kvart individ og for heile vår nasjon. Dernest er det eit godt råd å ikkje røyste Arbeidarpartiet på valdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...