Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krise? Kontrollert seier, bra av samtlige utenom Rooney

 

Kontrollert? Kontrollert er når man vet at man har vunnet før dommeren blåser av. Bra fra sentral midt og ned. Rooney er et kapittel for seg selv, Mata er direkte farlig å ha på banen med alle ballmissene, Januzaj kommer aldri til å bli noe mer enn en middelmådig PL-spiller og Memphis hadde jeg godtatt om han var 17-18 år, men han er 21. Hva har vi bak disse? Vi har Young, som har fått seg kontrakten sin, så prestasjoner fra den kanten får vi ikke se evt. før i 2017. Valencia får meg til å spy om jeg ser han i en startoppstilling. Chicharito er enda dårligere med ball enn Fellaini, noe som er en prestasjon i seg selv. Wilson har da ikke bevist noe som helst.

 

Så har vi en manager som i tillegg har et enormt behov for å bruke spillere i feil posisjoner.

 

Hallelujah!

Lenke til kommentar

Han er 21 år gammel og har ikke spilt 2 hele kamper engang og du avskriver ham allerede. Han viste noen gode takter mot Villa. Han trenger bare litt tid til å tilpasse seg tempoet. I tillegg så er nok motstanderne klare over hvilken trussel han kan være så de passer nok ekstra godt på ham. Gi ham noen kamper og han vil begynne å vise litt av det som bor i ham. Hadde ikke store forventninger til ham før sesongstart. Forventer egentlig ikke at vi får se det beste før neste sesong.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Mulig det var kontrollert, men ingen garantier på 0-1 og la oss være ærlig, det der var faen meg krise kjedelig å se på. Jeg så kampen med en kompis, var småbrisen og i kjempe slag, likevel knakk jeg sammen som en sliten og overstekt bratwurst i sofaen med gløtt på øya etter timen spilt.

 

CFC nivå. Skal gi LVG noen uker på å få skikk på spillet, men jeg taper heller 3-4 enn å vinne mange sånne 1-0 kamper til.

Lenke til kommentar

Han er 21 år gammel og har ikke spilt 2 hele kamper engang og du avskriver ham allerede. Han viste noen gode takter mot Villa. Han trenger bare litt tid til å tilpasse seg tempoet. I tillegg så er nok motstanderne klare over hvilken trussel han kan være så de passer nok ekstra godt på ham. Gi ham noen kamper og han vil begynne å vise litt av det som bor i ham. Hadde ikke store forventninger til ham før sesongstart. Forventer egentlig ikke at vi får se det beste før neste sesong.

 

Han fremstår som en 17-18-åring på banen. Som 21-åring burde man være mer "ferdig" enn hva han har fremstått som.

 

Om du ikke klarer å se at seieren igår var kontrollert så har du lite peiling på fotball

 

Å si at en 1-0-seier som denne var kontrollert er bare helt dust. Ting kan snu fort i fotball.

 

 

 

 

Helt forbanna krise av milliardmannskapet vårt. At Rooney spiller og atpåtil er kaptein oppsummerer van Gaal som manager.

 

Og hvem ville du hatt som kaptain?

 

 

Schweinsteiger. Bryr meg ikke om at han er ny, han er den naturlige lederen i troppen uansett. Carrick har ikke riktig personlighet i guess, og Smalling vet jeg ikke helt åssen er.

Lenke til kommentar

Kontrollert var vel ikke det eg tenkte de siste 15 av kampen med bare en 0-1 ledelse. Var ikke slik at vi hadde full kontroll på Villa, nøytraliserte alle forsøk de hadde på å komme seg oppover på banen, avbrøt alle pasningsalternativer de hadde og generelt hadde stålkontroll på vårt eget pasningsspill bakover. Så kontrollert? Nei.

Lenke til kommentar

 

Han er 21 år gammel og har ikke spilt 2 hele kamper engang og du avskriver ham allerede. Han viste noen gode takter mot Villa. Han trenger bare litt tid til å tilpasse seg tempoet. I tillegg så er nok motstanderne klare over hvilken trussel han kan være så de passer nok ekstra godt på ham. Gi ham noen kamper og han vil begynne å vise litt av det som bor i ham. Hadde ikke store forventninger til ham før sesongstart. Forventer egentlig ikke at vi får se det beste før neste sesong.

 

Han fremstår som en 17-18-åring på banen. Som 21-åring burde man være mer "ferdig" enn hva han har fremstått som.

 

Om du ikke klarer å se at seieren igår var kontrollert så har du lite peiling på fotball

 

Å si at en 1-0-seier som denne var kontrollert er bare helt dust. Ting kan snu fort i fotball.

 

 

 

 

Helt forbanna krise av milliardmannskapet vårt. At Rooney spiller og atpåtil er kaptein oppsummerer van Gaal som manager.

 

Og hvem ville du hatt som kaptain?

 

 

Schweinsteiger. Bryr meg ikke om at han er ny, han er den naturlige lederen i troppen uansett. Carrick har ikke riktig personlighet i guess, og Smalling vet jeg ikke helt åssen er.

 

 

...men det er det nok mange andre som gjør. Det er vel ganske uortodoks at en kliss ny spiller kommer inn og får kaptainsbinnet med en gang? Kunne ha sett for meg at han fikk det neste år, men ikke med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...