Gå til innhold

Valget I USA 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan i alle dager skal Paul kunne stjele stemmer fra demokratene?

De er enige om narkotikapolitikk

 

Det er veldig mye mer enn det. Så det blir litt banalt.

Det er mer det at libertarianere ofte har en god del til felles med venstresiden.

 

 

De gode kandidatene spilles ut i begynnelsen av media, på slutten står det mellom Jeb Bush og Hillary.

Hillary overlever ikke email skandalen. Biden har god sjanse til å slå Clinton

 

Meget mulig :)

Biden har jeg ikke hørt enda. Tror jeg skal se hans taler på YouTube også :)

Lenke til kommentar

 

De gode kandidatene spilles ut i begynnelsen av media, på slutten står det mellom Jeb Bush og Hillary.

Hillary overlever ikke email skandalen. Biden har god sjanse til å slå Clinton

 

Det er egentlig ikke en skandale. Andre utenriksministere har gjort den samme, men muligens ikke i like stor grad. 

 

En kanal som FOX News fokuserer veldig på å angripe Clinton fordi Clinton-familien er det republikanske partis erkefiender. De gjorde som kjent alt for å fjerne Bill Clinton fra makten da han regjerte. Jeg tror at republikanerne fokuserer veldig på denne skandalen fordi de enklere kan slå Biden. Det er faktisk stort sett FOX News som har foreslått Biden som kandidat. Jeg tror det er for sent til at Biden vil engang være med. Han har ikke et nettverk av pengeinnsamlere og aktivister. Han har ingen av superdelegatene (de utgjør 20 prosent av stemmene ved den demokratiske kongressen og Clinton har allerede sørget for å ta dem) og tillegg har Biden ikke noe penger. For Biden er det nok for sent.

 

Clinton er langt vanskeligere for den eventuelle republikanske kandidaten å slå. Hun har stemme fra Obamas kjerne (minoritetene), arbeiderne og hun kommer til å få et stort oppsving blant kvinnene. Jeg er ikke personlig en Clinton-tilhenger (selv om jeg er sympatisk overfor det faktum at hun er en kvinne), men jeg tror hun er tilnærmet uslåelig i et presidentvalg. Skandalen vil dø ut. De gjorde dette i løpet av hele 90-tallet mot hennes mann og Clinton selv, de fant ingenting av den foreslåtte korrupsjonen. De eneste problemene Bill Clinton kom opp i, var egenskapte ettersom han løy under ed om sitt forhold til Monica Lewinsky. 

Lenke til kommentar

 

 

 

De gode kandidatene spilles ut i begynnelsen av media, på slutten står det mellom Jeb Bush og Hillary.

Hillary overlever ikke email skandalen. Biden har god sjanse til å slå Clinton

Det er egentlig ikke en skandale. Andre utenriksministere har gjort den samme, men muligens ikke i like stor grad.

 

En kanal som FOX News fokuserer veldig på å angripe Clinton fordi Clinton-familien er det republikanske partis erkefiender. De gjorde som kjent alt for å fjerne Bill Clinton fra makten da han regjerte. Jeg tror at republikanerne fokuserer veldig på denne skandalen fordi de enklere kan slå Biden. Det er faktisk stort sett FOX News som har foreslått Biden som kandidat. Jeg tror det er for sent til at Biden vil engang være med. Han har ikke et nettverk av pengeinnsamlere og aktivister. Han har ingen av superdelegatene (de utgjør 20 prosent av stemmene ved den demokratiske kongressen og Clinton har allerede sørget for å ta dem) og tillegg har Biden ikke noe penger. For Biden er det nok for sent.

 

Clinton er langt vanskeligere for den eventuelle republikanske kandidaten å slå. Hun har stemme fra Obamas kjerne (minoritetene), arbeiderne og hun kommer til å få et stort oppsving blant kvinnene. Jeg er ikke personlig en Clinton-tilhenger (selv om jeg er sympatisk overfor det faktum at hun er en kvinne), men jeg tror hun er tilnærmet uslåelig i et presidentvalg. Skandalen vil dø ut. De gjorde dette i løpet av hele 90-tallet mot hennes mann og Clinton selv, de fant ingenting av den foreslåtte korrupsjonen. De eneste problemene Bill Clinton kom opp i, var egenskapte ettersom han løy under ed om sitt forhold til Monica Lewinsky.

Bill hadde mange fordeler Hillary ikke har og sammenlignelsen ikke holder. Republikanerne, som har kontroll på kongresse forsikrer at skandalen spiller seg ut utrolig langsomt og pinlig. Hillary har ikke de samme politiske evner som Bill har til å overleve slik skandale som har mer å gjøre med sikkerhet enn sex
Lenke til kommentar

 

 

 

De gode kandidatene spilles ut i begynnelsen av media, på slutten står det mellom Jeb Bush og Hillary.

Hillary overlever ikke email skandalen. Biden har god sjanse til å slå Clinton
Det er egentlig ikke en skandale. Andre utenriksministere har gjort den samme, men muligens ikke i like stor grad.

 

En kanal som FOX News fokuserer veldig på å angripe Clinton fordi Clinton-familien er det republikanske partis erkefiender. De gjorde som kjent alt for å fjerne Bill Clinton fra makten da han regjerte. Jeg tror at republikanerne fokuserer veldig på denne skandalen fordi de enklere kan slå Biden. Det er faktisk stort sett FOX News som har foreslått Biden som kandidat. Jeg tror det er for sent til at Biden vil engang være med. Han har ikke et nettverk av pengeinnsamlere og aktivister. Han har ingen av superdelegatene (de utgjør 20 prosent av stemmene ved den demokratiske kongressen og Clinton har allerede sørget for å ta dem) og tillegg har Biden ikke noe penger. For Biden er det nok for sent.

 

Clinton er langt vanskeligere for den eventuelle republikanske kandidaten å slå. Hun har stemme fra Obamas kjerne (minoritetene), arbeiderne og hun kommer til å få et stort oppsving blant kvinnene. Jeg er ikke personlig en Clinton-tilhenger (selv om jeg er sympatisk overfor det faktum at hun er en kvinne), men jeg tror hun er tilnærmet uslåelig i et presidentvalg. Skandalen vil dø ut. De gjorde dette i løpet av hele 90-tallet mot hennes mann og Clinton selv, de fant ingenting av den foreslåtte korrupsjonen. De eneste problemene Bill Clinton kom opp i, var egenskapte ettersom han løy under ed om sitt forhold til Monica Lewinsky.

Bill hadde mange fordeler Hillary ikke har og sammenlignelsen ikke holder. Republikanerne, som har kontroll på kongresse forsikrer at skandalen spiller seg ut utrolig langsomt og pinlig. Hillary har ikke de samme politiske evner som Bill har til å overleve slik skandale som har mer å gjøre med sikkerhet enn sex

 

Jeg er uenig i din antagelse her. Jeg vil si at hun har de samme egenskapene som sin mann ettersom hun var i de samme skandalene og kom ut av det i langt bedre grad.

 

Hun var som kjent arktitekten bak forsøket på å få igjennom en helseplan, noe som ble møtt med kraftig motbør. Noen av korrupsjonsaspektene var rettet mot henne (Whitewater-skandalen). Og hun var den forsmådde kvinnen i Lewinsky-affæren. Bill Clinton pleide alltid å si at de var et team, fremfor et ekteskap. 

 

Clinton derimot lider av at mange mener hun er arrogant og at mange misliker hennes mann intenst. Hun kan klusse det til skikkelig i valgkampen og tape, men alt peker på at denne saken ikke vil holde og populasjonen i USA har blitt slik at hun ikke kan tape dette valget. Republikanerne har frastøttt seg altfor mange særinteresser og folkegrupper til at de kan vinne dette valget, slik jeg ser det. 

Lenke til kommentar

De som "tror" på email skandalen, ville ikke stemt på Hillary uasnett så det er ikke noe tap for henne.

Hennes største problem er ikke republikanerne, som alle nok vil tape mot henne, hennes problem er Berine Sanders.

Skandalen har egentlig ikke begynnt ennå og en stor del uavhengige stemmere som meg ikke har bestemt seg hva de mener om saken. Disse uavhengige stemmere, som ikke har svart/hvitt tenkning om mye ofte blir de viktigste stemmere.

Spørsmåk blir hva de finner på når de blir ferdig med undersøkelsen. Jeg er sikkert de venter kanskje til neste august til å angripe henne med det verste som finnes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...