Gå til innhold

Anbefalinger of spill til den kresne?


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt ny og bra gaming laptop. Og per i dag så spiller jeg bare LoL og CS:GO. Er det noen som anbefaler spill. Liker best open world. Har sett litt rundt på steam men finner liksom bare ikke noe. Skal kanskje kjøpe ark, men er redd jeg skal gå lei av det fort :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller nesten bare CS:GO til "vanlig"(bortsett fra når jeg dasser i sofaen, da er det HS for alle penga :) ) og jeg liker veldig godt alt fra telltale(pek og klikk eventyr). Hearthstone er dog gull når man sitter på bussen, ser på tv uten at det er noe man virkelig må følge med på eller når man er i selskaper(familiselskaper f.eks) som er kjedelige :)

Lenke til kommentar

1. Be om anbefalinger som passer visse kriterier

2. Få en rekke forslag med annerkjente kvalitetsspill som passer meget bra til de gitte kriterier

3. Finn feil med alle sammen, gjerne småpirk og gjerne basert på at de følger de gitte kriteriene...

 

Just another day on the net...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dark Souls?

This!

 

Var ikke noe fan av spillet før en kompis fikk meg til å bli med å spille, co-op i dette spillet er noe for seg selv. Spille det alene er heller ikke noe problem, spiller ikke singleplayer så mye men i dark souls kunne jeg sitte for meg selv i timesvis.

Lenke til kommentar

Litt rart at du sier du liker best open world, men kun spiller LoL og CS:GO, da ingen av disse er open world. Hvis du nevner noen andre spill du har likt tidligere er det muligens lettere å anbefale noe.

Grunnen til det er at pcen jeg hadde før ikke klarte dem, men liker open world mer en andre steg for steg spill, ville bare ha noen anbefalinger :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...