Gå til innhold

Manchester United - Pre Season 2015


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig svak første omgang. Under med 0-2. Vært noen små glimt av storhet, med gode langpasninger som har endt med avslutninger.

Depay har vært god, men han er til tider en meget egoistisk type. Var spesielt en situasjon der han dro av et par forsvarspillere og kunne glatt lagt ut til høyre der han hadde en medspiller ganske alene, men han valgte å skyte som gikk rett i blokka til en motspiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Link til høydepunkter for de som er interessert - http://www.lastminutegoals.org/2015/07/30/manchester-united-vs-paris-saint-germain-highlights/

 

Vi var litt klønete på 1-0 målet, men løpet til Zlatan på det andre målet var virkelig imponerende.

 

Det positive etter kampen er for meg Darmian og Shaw (og Pereira). Depay virket litt nervøs, han er fremdeles ung, men har fått en sentral rolle i laget, får håpe han klarer å venne seg til trøkket det innebærer å spille for United.

 

Ellers så ser jeg at endel kommenterer at Carrick og Bastian kanskje er litt for like. I de andre kampene har vi brukt Carrick med Schneiderlin, og det har i hvert fall fungert veldig godt. Blind og Jones som midtstoppere bekymrer meg litt, men samtidig så var det like mye offensivt vi slet forrige sesong, så blir spennende å se hvordan det utvikler seg.

 

De kommentarene her (fra r/reddevils) var forøvrig ganske bra... :p

> Poor Rooney, I haven't seen someone so isolated since watching Tom Hanks in Castaway. I suppose Hanks did have a ball to play with though.

> Are you implying we put him up front with Wilson?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...