Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Moren min vil ikke godta unnskyldning


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en ganske stor krangel med moren min for 2 dager siden, hvor det startet med en liten ting og utviklet seg ganske raskt. Jeg ble veldig frekk i kjeften, og kalte hun masse stygge ting. Det gikk litt begge veier, men jeg fikk veldig dårlig samvittighet og ville unnskylde meg. Jeg ville og vente til hun ble litt roligere, så jeg ventet til idag og når jeg skulle unnskylde meg klikka hun totalt. Hun begynte å si at jeg kunne stå ute på balkongen og skrike hvor lei meg jeg var over det jeg hadde sagt, så alle fikk høre det. Det jeg sa når vi kranglet var helt uakseptabelt, og jeg angret umiddelbart, men hun vil på ingen måte snakke rolig så jeg får sagt mitt. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hun vil jo ikke godta unnskyldningen min?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

60026005.jpg

 

Edit; Dette var ikke for å "mobbe" det var et tips til hvordan du må gå frem for å unnskylde deg. Øv deg på å dra det uttrykket der i speilet først, klarer du ikke gråte på kommando så gni litt såpe i øynene før du går bort. Jeg har faktisk gjort det selv når jeg var mindre, funker som en drøm :cool:

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har prøvd!

 

Det er menneskelig å bli forbanna og si ting man ikke egentlig mener i raseri, og det er voksent å be om unnskyldning når man har kjølt seg ned.

 

Din mor er tydeligvis ikke helt der enda.

 

Si til henne at hun får kontakte deg når hun vil akseptere unnskyldningen, og at du vil la henne være i fred til da.

Lenke til kommentar

Du har prøvd!

 

Det er menneskelig å bli forbanna og si ting man ikke egentlig mener i raseri, og det er voksent å be om unnskyldning når man har kjølt seg ned.

 

Din mor er tydeligvis ikke helt der enda.

 

Si til henne at hun får kontakte deg når hun vil akseptere unnskyldningen, og at du vil la henne være i fred til da.

Tja. Det finnes grenser for hva man sier selv om man er sint. Tipper dessuten at hun blir enda surere hvis han legger ansvaret over på henne for å ta kontakt.

Lenke til kommentar

 

Har du vurdert å stå ute på balkongen og skrike hvor lei deg du er?

Er vel det jeg tydeligvis må!!

 

At du ikke var villig til å gjøre det viser vel at du ikke var så lei deg for det du sa...

 

En ekstraordinær fornærmelse trenger en ekstraordinær unnskyldning (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...