Gå til innhold

Fantasy Premier League 15/16


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WC er aktivert. Tenkte å kjøre bench boost i uke 34 og trippel kaptein i uke 37 (Lukaku).

Stiller dette laget til uke 33-34-35(bytte av keeper)-36-37 så langt jeg ikke får noen skader eller utvisninger.

Hennessey 

Coleman - Bellerin - Clichy

Barkley - De Bruyne - Coutinho - Iwobi

Martial - Lukaku © - Agüero (V)

DDG - Lanzini - Moreno - Darmian


Noen kommentarer på ting jeg har kanskje glemt? eller forbedringer?

Lenke til kommentar

Greit fornøyd med Fantasy-sesongen så langt. Har bestenotering på ca 715.000 plass. Nå ligger jeg på ca 140.000 og har allerede flere poeng enn i 11/12 og 12/13. Tar snart igjen fjoråret, men har litt å gå på før jeg er oppe på 13/14 som er min beste sesong så langt.

 

Hadde jeg vært smartere med triple captain og bench boost kunne jeg hatt langt flere poeng. Burde venta med å bruke de to.

 

Forøvrig er laget mitt + banken verdt £107,3m, så har bygget meg greit opp fra £100m.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

WC er aktivert. Tenkte å kjøre bench boost i uke 34 og trippel kaptein i uke 37 (Lukaku).

 

Stiller dette laget til uke 33-34-35(bytte av keeper)-36-37 så langt jeg ikke får noen skader eller utvisninger.

 

Hennessey 

 

Coleman - Bellerin - Clichy

 

Barkley - De Bruyne - Coutinho - Iwobi

 

Martial - Lukaku © - Agüero (V)

 

DDG - Lanzini - Moreno - Darmian

 

 

Noen kommentarer på ting jeg har kanskje glemt? eller forbedringer?

Ingen som tar utfordringen? :)

Lenke til kommentar

Ingen som tar utfordringen? :)

Altfor mange spillere som ikke spiller GW35.

 

Coleman, Darmian, Barkley, Iwobi ut imo. Ingen Alexis er kriminelt. Inn med en Arsenal-forsvarer til, Gabriel muligens? Lennon er i mye bedre form enn Barkley og billigere også.

 

Jeg vurderer denne midtbanen: Alexis, Coutinho, Firmino, Payet, Lanzini (evt. Lennon om jeg får råd).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...