Gå til innhold

Innvandrere i Paris - massivt.


Anbefalte innlegg

 

Selv om dette kanskje burde være i en annen diskusjon, opplevde jeg selv nylig den enorme innvandringen (av da illegale) immigranter i Calais. Det har ikke vært så alt for stor dekning her i Norge, men var førsteside-saker i Frankrike og England. Immigranter bryter opp lastebiler og gjør alt for å komme seg over til England. Det fristet ikke for oss å stoppe bilen langs veien heller, for det gikk folk midt i veiene på let etter måter å komme seg over på. Det franske politiet gjorde også heller lite, og lot disse stakkars menneskene rase rundt på motorveien.

Bedre ble det ikke når noen hadde klart å komme seg inn på Eurotunnelen, og all trafikk ble stanset i flere timer.

 

Ja, det er en åpenbar konsekvens av at man må innvandre først og søke asyl etterpå. Man får en stor mengde illegale som prøver å komme seg videre på ferden. Jeg tror fortsatt at det ville hjulper om man kunne søke asyl/arbeidstillatelse utenfra, før man havnet i illegale transporter til Europa.

 

Geir :)

 

 

Ja, dette burde være obligatorisk: Søke først, eventuelt reise om man får positivt svar på søknaden. Europa trenger uansett ikke muslimske innvandrere, eller ikke-vestlige innvandrere generelt.

Endret av Hekate81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Deler av Afrika og Midt-Østen er tidligere franske kolonier. Det finnes også velstående mennesker der og da fransk språk og kultur lever videre i disse landene i dag, er det ikke utenkelig at en del av dem velger å dra på ferie til Frankrike.

 

French_Empire_17th_century-20th_century.

 

Det er nok også forklaringen på at de største ikke-vestlige innvandrergruppene kommer fra henholdsvis Algerie, Marokko og Tunisia.

 

 

Det er mange som ikke har fått med seg akkurat den historiske biten, dvs. folk fra disse områdene har hatt enkel og fullt lovlig tilgang til Frankrike. Det snakkes jo fransk nærmest som offisielt språk flere av disse stedene. Noe av den samme årsaksforklaringen til høy andel indere, pakistanere og sikher i UK, er nettopp fordi England holdt seg med kolonier.

 

 

Joda, svært mange vet nok om det. Men det er likevel fullstendig latterlig og hyklersk; folk fra disse landene klager over kolonitiden fremdeles, men har på den annen side ingen betenkeligheter med å flytte til de tidligere koloniherrenes land. Null selvrespekt, og samtidig veldig lite kjærlighet overfor både sitt nye land og sitt opprinnelsesland og folk de forlater for sjansen til å gå på trygd i Storbritannia eller Frankrike.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, dette burde være obligatorisk: Søke først, eventuelt reise om man får positivt svar på søknaden. 

 

Det er desverre ikke lov. Man må personlig troppe opp på grensen for å søke asyl. Det rammet blant andre Snowden, som søkte via ambassaden i Moskva.

 

Dermed sender vi alle disse flyktningene rett i hendene på kriminelle menneskesmuglere.

 

Europa trenger uansett ikke muslimske innvandrere, eller ikke-vestlige innvandrere generelt.

 

 

Jeg er ikke så opptatt av hva vi trenger, men av hva folk skal ha mulighet til.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

 

Selv om dette kanskje burde være i en annen diskusjon, opplevde jeg selv nylig den enorme innvandringen (av da illegale) immigranter i Calais. Det har ikke vært så alt for stor dekning her i Norge, men var førsteside-saker i Frankrike og England. Immigranter bryter opp lastebiler og gjør alt for å komme seg over til England. Det fristet ikke for oss å stoppe bilen langs veien heller, for det gikk folk midt i veiene på let etter måter å komme seg over på. Det franske politiet gjorde også heller lite, og lot disse stakkars menneskene rase rundt på motorveien.

Bedre ble det ikke når noen hadde klart å komme seg inn på Eurotunnelen, og all trafikk ble stanset i flere timer.

 

Ja, det er en åpenbar konsekvens av at man må innvandre først og søke asyl etterpå. Man får en stor mengde illegale som prøver å komme seg videre på ferden. Jeg tror fortsatt at det ville hjulper om man kunne søke asyl/arbeidstillatelse utenfra, før man havnet i illegale transporter til Europa.

 

Geir :)

 

 

Ja, dette burde være obligatorisk: Søke først, eventuelt reise om man får positivt svar på søknaden. Europa trenger uansett ikke muslimske innvandrere, eller ikke-vestlige innvandrere generelt.

 

 

Europa trenger flere ikke-muslimske innvandrere, blant annet er Norge avhengig av IT-utviklingen fra inderne. Dette gjelder flere land, at inderne kan komme til Norge har mye å si for velstanden i Norge. Hver 2 av 3 doktorgradsstudenter er ikke norsk.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Kina. Så hater Kineserne muslimer og derfor vil ikke Kina ta imot disse immigrantene.

Tyrkia derimot ønsker et islamsk stat i Kina.

https://www.youtube.com/watch?v=tMYnivmOZm0

 

Innvandring er en kulturell berikelse for den vestlige verden. Jeg ønsker alt innvandring velkommen til Norge.

https://www.youtube.com/watch?v=Cdc_CIROnHY

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, dette burde være obligatorisk: Søke først, eventuelt reise om man får positivt svar på søknaden. 

 

Det er desverre ikke lov. Man må personlig troppe opp på grensen for å søke asyl. Det rammet blant andre Snowden, som søkte via ambassaden i Moskva.

 

Dermed sender vi alle disse flyktningene rett i hendene på kriminelle menneskesmuglere.

 

Nei, "vi" gjør slettes ikke det. De velger selv å betale menneskesmuglere for å komme seg til Europa. Ingen som tvinger dem til dette. Om de hadde mer ryggrad og moral, hadde de vel prøvd å bygge opp sine egne land i stedet.

 

Europa trenger uansett ikke muslimske innvandrere, eller ikke-vestlige innvandrere generelt.

 

 

Jeg er ikke så opptatt av hva vi trenger, men av hva folk skal ha mulighet til.

 

Geir :)

 

Ja, men så fint for deg da, da må jo selvsagt du og dine meningsfeller betale de enorme utgiftene disse ikke-vestlige (hovedsakelig muslimske) innvandrerne, flyktningene og asylsøkerne innebærer, så slipper vi uskyldige å belastes noe mer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Nei, "vi" gjør slettes ikke det. De velger selv å betale menneskesmuglere for å komme seg til Europa. Ingen som tvinger dem til dette. Om de hadde mer ryggrad og moral, hadde de vel prøvd å bygge opp sine egne land i stedet.

 

Lett å si når man kommer fra et land der man hverken trenger ryggrad eller moral for å overleve.

 

Ja, men så fint for deg da, da må jo selvsagt du og dine meningsfeller betale de enorme utgiftene disse ikke-vestlige (hovedsakelig muslimske) innvandrerne, flyktningene og asylsøkerne innebærer, så slipper vi uskyldige å belastes noe mer. :)

 

Jeg har vel sagt det noen ganger før (den ideen er visst populær blant dere innvandringskritikere): Dersom jeg får velge vekk de av statens utgifter som jeg ikke vil være med å betale for, så skal du gjerne få lov å velge hvilke du vil betale for. Hvem som vinner på det gjenstår å se.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvis du er født på begynnelsen av åttitallet, antar jeg at du besøkte Paris ca fra midten av det tiåret og utover ..!? Selv besøkte jeg landet på begynnelsen av 1983, og var da en ung voksen, som la merke til at det var masse innvandrere der, men ingen lot til å ta det så tungt. Så selv om du var ett barn under første besøk, var det neppe så stor forskjell fra i dag, men det som gjorde forskjellen var at du var ett barn uten voksne fordommer og det som litt villedende kalles "fornuft", muligens ..

 

Hva er fordommene du snakker om?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hvis du er født på begynnelsen av åttitallet, antar jeg at du besøkte Paris ca fra midten av det tiåret og utover ..!? Selv besøkte jeg landet på begynnelsen av 1983, og var da en ung voksen, som la merke til at det var masse innvandrere der, men ingen lot til å ta det så tungt. Så selv om du var ett barn under første besøk, var det neppe så stor forskjell fra i dag, men det som gjorde forskjellen var at du var ett barn uten voksne fordommer og det som litt villedende kalles "fornuft", muligens ..

 

Hva er fordommene du snakker om?

 

 

Kulturelle fordommer basert på ideologi og selvhevdelse, som blir prentet inn i barnet ifm forming/oppdragelse. 

Lenke til kommentar

Hvordan skulle det gått uten en viss orden og visse kjøreregler.

Høres ut som du mener vi alle skal sitte (nakne?) ute på bakken et sted, og være som spebarn før de har lært noen ting.

 

Ikke snakke, ikke gjøre noe, ikke protestere på noe, ingenting. Er det riktig oppfattet? :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Folk som tror fullt og fast på at de er det som tenker og føler får ikke med seg at bevisstheten har en egenskap for "knowing". Og hvis man tar tilhold I "knowing", betyr ikke det at man blir borte eller ute av stand til å handle.

 

Hvis du først vurderer dine handlinger opp mot hvor mange som må lide for din nytelse, så velger du kanskje litt annerledes, samt at du slutter å la deg styre av noen andre. Frihet, rett og slett!

Lenke til kommentar

"Økt kunnskap gir økt smerte"?

Hadde de som har noe de skal ha sagt vært som meg, ville ikke noe lide. Jo det er et dilemma. På den annen side er det

ikke til å komme unna det faktu; at hadde det ikke vært for oss og det vi gjør, ville flere lide enda mer. Inklusive oss selv(deg også).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

"Økt kunnskap gir økt smerte"?

 

Hadde de som har noe de skal ha sagt vært som meg, ville ikke noe lide. Jo det er et dilemma. På den annen side er det

ikke til å komme unna det faktu; at hadde det ikke vært for oss og det vi gjør, ville flere lide enda mer. Inklusive oss selv(deg også).

 

ignorance is bliss .. ;)

 

Hvis det ikke er noen "perso n" som har smerter, men kun bare "smerten" i seg selv, så blir den langt mer overkommlig. Smerte kommer og går, men mellom smertene er det opphør av smerte, så dermed er det bare en prosess som egentlig er til å leve med, fremfor å ha ett ego som hyler og bærer seg støtt og stadig

Lenke til kommentar

Multikultur fungerer ikke! I Tyskland vokste nazismen fram på grunn av multikultur [jøder] og økonomiske problemer.

I Sverige vokser Neo Nazismen fram på grunn av multikultur [muslimer] og økonomiske problemer innenfor EU unionen. NEO nazister finnes også i Norge, men Norges nazist fremgang har stanset opp fordi Norge har god økonomi.

 

 

FBI exclusive interview. Shariah for all people in USA.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Alle som ikke er politisk korrekt kalles for ekstremister.

https://www.youtube.com/watch?v=CRtxXtstQ6A

 

Snart får Norge en Obama om ikke så lenge. Kommer nok fra Arbeiderpartiet i fremtiden tipper jeg.

http://www.liveleak.com/view?i=ad3_1437253651

 

Anchor Babies er et stort problem i vesten. Det vil si at innvandrene får barn i vesten også krever de å få oppholdstillatelse på grunn av barnet. Den Mexikanske mafia herren El Chapo har anchor babies i USA.

 

https://www.youtube.com/watch?v=h7BulCmyll8

Endret av Rioter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Og hvorfor kun i Europa? Ingen krever at f.eks. Saudi-Arabia, Pakistan, Kina, Japan, Egypt(for å nevne noen) skal bli "multikulturelle"....Det er en dobbeltstandard som er veldig provoserende og ganske så rasistisk.

 

Japanerne diskuterer det selv, nå som eldrebølgen treffer dem med full kraft. Og KIna har 55 forskjellige etniske minoritetsgrupper - over 100 millioner mennesker - innenfor sine egne grenser, de trenger ikke importere dem for å bli mulitkulturelle.

 

Her var det mye tøv. Japanerene diskuterer ikke å bli "multikulturelle". Det de diskuterer er om de skal tillate mer innvandring fra deres naboland. Selv det er kontroversielt.

 

Og du burde virkelig ikke uttale deg om Kina. Den største etnisitetsgruppen er Han Chinese som er 92% av den kinesiske befolkningen. De resterende 8% består av minoritetsgrupper som oftest er veldig like andre kinesere utenom at de har sitt eget språk. Ingen som har besøkt Kina, vil kalle Kina multikulturell.

 

Så hvorfor kun Europa, fordi mange europerere mener at vi må ta vare på alle som kommer seg over grensen våres. Utkastelser i Norge fører til protester og store avisoverskrifter. Derimot i Kina og Japan så er det ingen som bryr seg. Siden menneskerettighetsorganisasjoner vet at øst-asia ikke bryr seg, så gidder de ikke å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...