Gå til innhold

sprit på syltetøy glass


snuspus96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste av alkohol har svært lang holdbarheitstid (evig?). Men det finnes enkelte produkt som surner, slik som vin og enkelte likørar, då særlig likørar som inneheld melk eller fruktjuice.

 

Rein sprit som vodka, gin, brandy, osv vil ikkje surne, men dei vil fordampe etterkvart. Med tett kork så vil ein forhindre mykje av avdampinga. Omtapping på eit syltetøyglas der det blir plass til ein del luft på toppen vil også auke sannsynlegheita for at alkoholen blir forurensa av støv og liknande, ikkje at dette eigentleg er eit problem, men det ser ikkje så fint ut dersom det flyter små partikklar i spriten.

 

I tillegg kan det være verdt å nemne at enkelte produkt vil endre smak etter ei tid. I den grad alkoholprodusentane har trykt ein best før dato på flaskene så er dette ein dato som tilseier kor lenge produsenten garanterer for at produktet smaker nøyaktig likt som om det var nytappa. Det er ikkje alt som smaker verre, mykje blir faktisk betre ved lagring, men smaken er ikkje heilt lik orginalproduktet.

 

 

Det er to viktige faktorar å tenke på her:

1) Kor nøye er du smaken? Du kan risikere at produkta endrar smak, men med mindre du er veldig nøye på smaken så vil du nok ikkje merke så mykje av det. Her er det forskjell på å være whisky kjennar som har mange edle årgangar i skapet, kontra dei som har whisky som dei blander ut med Cola.

2) Kor mykje drikk du? Og med dette meiner eg kva omløpstid ser du for deg på eit slikt syltetøyglas? Alt kan tappast om, men f.eks vin bør drikkast i løpet av nokre dagar etter at det har sluppet til oksygen, medan likørar ofte holder seg eit par måneder etter åpning, og sprit kan stå ei stund lenger.

 

 

 

Mitt råd er at du lager til slike syltetøyglas med farga vatn som du setter i barskapet ditt, då får du den stilen som du er ute etter utan å risikere å øydelegge dyr sprit. Spritfaskene dine kan du heller oppbevare ein anna plass. Om du har enkelte ting du bruker mykje av så kan du heller ha eit glas med brandy eller ein vinkaraffel i barskapet som du bruker og etterfyller etterkvart.

Lenke til kommentar

Det som vil ha noe å si er type forsegling på lokket til glasset du bruker. Hvis du har smakt så sprit som har vært lagret i plastflasker (colaflasker) i noen uker så vet du hva jeg mener, det blir FORFERDELIG!!! (trengte store bokstaver der :p ) Plasten som de har på tuten på noen spritflasker er laget av høytetthets plast (HDPE for eksempel), da går det bra. Det har mindre å si så lenge ikke spriten er i direkte kontakt med forseglingen.

 

Bortsett fra det så er det null stress :)

Lenke til kommentar

Hvis du går for syltetøyglass ville jeg sett meg rundt etter strikk i silikon, eller aller helst pakning av ptfe.

De fleste andre former for gummi vil brytes ned av sprit.

 

 

All moonshine er vell tappet på syltetøylignende glass, så tror nok det skal gå bra  ;)

 

Visstnok er det aller meste moonshine i USA siden 1970-tallet på plast "melkeflasker" på 1 gallon.

Og før krigen var det visst på metallbokser, men det sluttet da alt metallet trengtes til krigsmateriell.

Syltetøyglass har bare blitt en klassikker på film og bilde, selv om det kun var få tiår det faktisk var mest brukt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...