Gå til innhold

Fallout 4 skal yte like bra på både PlayStation 4 og Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner helt ærlig ikke hvordan folk får til og spille på lukket 30fps.

Men uansett, fremdeles spent på hva mods for konsollene skal inneholde. Om de allerede ligger på 30fps, kan det ikke bli rare greier som legges til før spillet blir (mer) uspillbart.

Artig å se at noen kanskje klarer å introdusere konsollspillere til mods derimot, I guess.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper så inderlig at PC versjonen (av cinematiske grunner) også låses til 30 fps. Hylekoret av gamer-lamere som skriker ut sin harme over Betheshda hadde vært som musikk i mine ører.

 

Vi trenger ikke skrike, vi kan bare la være å kjøpe.

 

Hva er definisjonen på 'gamer-lamer'? En som leser gamer.no? Eller en gamer som klager på ting han/hun ikke liker med spill?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper så inderlig at PC versjonen (av cinematiske grunner) også låses til 30 fps. Hylekoret av gamer-lamere som skriker ut sin harme over Betheshda hadde vært som musikk i mine ører.

Er vel ganske enkelt. Kjøper ikke spillet. Men er vel omtrent 100% sjanse for at det da dukker opp en mod som fikser det uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper så inderlig at PC versjonen (av cinematiske grunner) også låses til 30 fps. Hylekoret av gamer-lamere som skriker ut sin harme over Betheshda hadde vært som musikk i mine ører.

Du håper at Betheshda skal gjøre PC-versjonen dårligere enn nødvendig, for at PC-spillere skal få en dårligere opplevelse enn nødvendig?

Du virker som et ålreit menneske, må jeg si.

 

edit:

I 2015 burde alle som liker spill være skuffa over at noe så lite grafisk imponerende som Fallout 4 er låst til 30, uansett plattform. At folk uten sprek pc føler skadefryd om spillet alle gleder seg til er låst til samme framerate som Gears of War da det først kom ut til 360, er latterlig. Nevnte folk burde være i tidlig tenårene, og om ikke, må de virkelig se seg litt i speilet, og jobbe litt på personligheten sin.

 

Fallout4 skulle være låst til 60fps på alle platformer med unntak av pc, hvor det burde være inkludert et alternativ for 'åpen framerate'. 

 

edit2:

 

Bethesda har skutt ned meldingen om at PC versjonen vil være låst som konsoll utgaven. PC versjonen vil kunne kjøres i så høy oppløsning og antal bilder som systemet en har klarer. Slik det skal og er på PC.

Og godt er det!

Endret av Deadringer
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Håper så inderlig at PC versjonen (av cinematiske grunner) også låses til 30 fps. Hylekoret av gamer-lamere som skriker ut sin harme over Betheshda hadde vært som musikk i mine ører.

 

Ikke noe sier at man ikke aner hva man snakker om, eller har en annen agenda enn å påstå lavere framrate er bra av "cinematiske grunner"

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke utelukkende positivt for folk med Xbox. Det er en grunn til at xbox ofte har lavere oppløsning. Hvis den har samme oppløsning som Ps4 vil den jo åpenbart ha lavere framerate. De sier at de har ofret grafikk for interaksjon med spillverdens osv. Blir nok ikke veldig gøy med konsoll hvis du er i et område der du har gjort mye da, litt på samme måte som Skyrim da. Åpenbart ikke på samme måte, siden konsoll har delt 8 GB VRAM/RAM. Likevel må det jo være noe som senker fps siden de har skrudd ned grafikk pga dette.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor folk klager så inn i helvete bare fordi spillet er låst til samme framerate som TVen. Eller er det bare at dere ikke har oppfattet at en TV kjører på mellom 24fps og 30fps? Grunnet anatomien vår klarer folk ikke å se forskjell på 30fps og 120fps i en vanlig film, så hvorfor er det så forbannet viktig at et spill kjører på mer enn 30fps? Jeg savner den gode, gamle tiden før internett, da folk spilte spill for å ha det moro, og ikke for å ha noe å klage over. Er så møkk lei all sytingen i våre dager. Skjerp dere, folkens...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...