Gå til innhold

Faen har skjedd med Call of duty?


Anbefalte innlegg

det er litt trist at de legger ut en nyt spill hvert år! kan de ikke gjøre som Rockstargames? lage ett spill hvert 5 - 6 år? og hvorfor ikke gjøre det hvert og spille? jeg er fortsatt ikke ferdig med gta 5, det er utrolig mye moro og gjøre! Det er veldig tydelig at de er bare ut etter penger! 799kr,- for 40 Advanced Supply Drops?! tror ikke det nei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt å droppe siste COD men fikk det til en billig penge så kjøpte det likevel. SP delen startet relativt greit men skled bare mer og mer ut og endte opp som noe skikkelig bæsj. Har ikke orket å teste MP ennå. Usikker på om jeg kommer til å gjøre det.

vil si at MP er en blanding av AW og BO2 med en ny vri med spesialists du kan velge. personlig liker jeg spillet - er forøyeblikket prestige 6, går maks til 10. men det jeg savner mest er dedicated server, hvor man har mer kontroll over ping og og spillere. jeg har opplevd noen dårlige servere fra BO3, men svært mye bedre en Ghost og AW. 

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=Tpm1yk3enzY

 

Ja, hva skal man si. HVA I HELVETTE!? LØPE PÅ VEGGER. WOW, dette er faen meg en revolusjon, men serriøst hva faen har skjedd?

 

Husker jeg kjøpte Cod 4 til xbox 360, dette var helt fantastisk. Dette og BF2 er vel de to FPS spillene jeg har brukt mest tid på i livet. Cod serien har bare blitt dårligere og dårligere for hvert år, dette er faen meg som eksplosiv diare. Hva er galt med en vanlig M4 med lydemper? Må man ha en fuckings jetpack? Vil den gjennomsnittlige soldat greie wallrunning med alt utstyret.

 

Er så sint nå, hadde virkelig litt håp igjen, men nå gir jeg opp. Etter MW2 gikk alt rett vest!

 

Hva mener dere folkens?

Du må ikke sammenligne Black ops med Modern warfare.

 

Jeg husker vi reagerte på samme måten når activision skulle lansere Modern warfare 2. Etter å ha sett traileren til mw2 så tenkte vi bare wtf. Vi tenkte at dette kommer til å bli overkill.

 

Personlig så har jeg brukt mest tid på Modern warfare (cod4). Jeg spiller det fortsatt (snd promod)

 

BO3 er garantert underholdende selvom det ikke er klassisk krigføring. Det er det mest avanserte og største cod spillet hittil med tanke på mods, våpen, abilitys etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja nå er det faen meg nok av Allahu Akbar og pew-pew wall-running og annet faenskap.

 

Fikk en liiiiten,mindfucket bananas utgave av Bastogne i Black Ops 3 da :p

 

Håper noen store har baller nok til å gjøre ett solid opp bakover i tid igjen..eller noen i hele tatt som greier å levere så det svinger.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ikke faen om jeg vil ha tilbake WW2. Spilte meg lei for resten av livet for ..tja..nesten 10 år siden på den dritten! Men må si jeg ble mye fortere lei av den futuristiske søpla som Treyarch(COD) har dyttet ut de siste årene :( Vietnam kan funke fordi det er relativt fjernt men fortsatt ganske moderne i forhold til dagens våpen. Ellers lener jeg nok mest mot det som er mest realistisk, dvs. noe som foregår i dag! Vil ha noe som foregår i Europa i realistiske miljøer. La oss få slakte "Allahu Akbar" terrorister i Paris!

Lenke til kommentar

Jeg startet å spille CoD da MW2 ble lansert, det var da jeg startet å bli interesert i serien.

 

Modern Warfare 2 

Jeg likte banene, våpnene var også balansert. Eneste minus jeg kan huske atm. Med MW2 var Danger Close.

 

Timer Spilt: 942

Score: 7,6

 

Black Ops

Likte ikke spillet.

 

Timer Spilt: 47

Score: 3.7

 

Modern Warfare 3

Beste Infinity War CoD spillet. Jeg digger måten de delte opp Killstreaks. Våpnene er deilige (Selv om at MP7 er OP as fuck) og banene er... Vel, Ok.

 

Timer Spilt: 854

Score: 7,9

 

Black Ops 2

Hadde ikke mye tro på BO2 da det ble lansert etter hvor kjedelig BO1 var. Men nå etter 3 år spilt så er dette Nr 2 på min liste.

Våpnene er fantastisk balansert og banene er meget bra, selv DLC'ene (Utenom nuketown. Ingen liker nuketown).

 

Timer Spilt: 814

Score: 7,8

 

Ghosts

Nei... Infinity Ward fucka opp dette spillet på PC. Selv i dag, med I7 Gen5 g GTX 980 så har jeg framedrops som det synger etter der.

Perk systemet demmes var også grusomt (alt for mye frihet) og måten vi velger soldater ødeleger følelsen av fremgang. Men skli-ing og bevegelse generelt der var fantastisk.

 

Timer Spilt: 200

Score: 4,7

 

Advanced Failware

 

Timer Spilt: 31

Score: 0,1

 

Black Ops 3

Jeg var veldig skeptisk til spillet, men etter jeg prøvde betaen så var jeg solgt.

Om du dømmer BO3 etter erfaringene dine i AW så er det ikke rart du ikke vil spille spillet.

Men prøv. Det er verdt det. Beste siden Black Ops 2. Men på PC så trengs det fortsatt optimalisering dessverre.

Bevegelsene du gjør når du booster og springer på vegger er flytende og lett å kontrollere.

 

Timer Spilt: 259

Score: 7.7

 

Lenke til kommentar

 

Jeg vil ha et nytt Vietcong 1, mangler hode "historiske" fps.

 

Og da vil jeg ha vietcong, ikke Modern military rail shooter i vietnam uniform.

Helt enig! Uten tvil et av de beste skytespillene jeg har spilt, tidenes beste main menu musikk har det også.

 

 

Fantastisk spill(anbefaler deg å se Tour of Duty, amerikansk serie fra 80tallet flere episoder ser ut til å være direkte inspirasjon til noen brett i vietcong(spesielt siste brettet) 

Nå får man til og med serien med original musikken(paint it black er theme music osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...