Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Black Mirror om du ikke har sett den. Frittstående episoder, så det har ingenting å si hvilken rekkefølge du ser dem i.

Skrevet

Sjekk ut Black Mirror om du ikke har sett den. Frittstående episoder, så det har ingenting å si hvilken rekkefølge du ser dem i.

Supert, skal sjekke det ut :w00t:
.

Du har noe nokså spesielt foran deg.. :p

Skrevet

Vet ikke om Stargate er på Netflix, men elsker den franchisen. Ikke så mye originalfilmen, men Stargate SG-1 (serien og filmene) samt Stargate Atlantis. Stargate Universe kom jeg liksom ikke helt inn i. Men det er sikkert litt spesielt for mange, kommer an på hva slags sci-fi og humor man liker. SG-1 kan være veldig cheesy, men det synes jeg er flott.

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler The Hateful Eight. Kjempegod Tarantinofilm

Åh, de har den visst ikke på netflix...

Jeg leide den på iTunes for 39,- eller noe. Verdt pengene x10 imo

Skrevet

Vet ikke om Stargate er på Netflix, men elsker den franchisen. Ikke så mye originalfilmen, men Stargate SG-1 (serien og filmene) samt Stargate Atlantis. Stargate Universe kom jeg liksom ikke helt inn i. Men det er sikkert litt spesielt for mange, kommer an på hva slags sci-fi og humor man liker. SG-1 kan være veldig cheesy, men det synes jeg er flott.

Stargate SG1 blir jævlig bra litt ut i første sesong. Om man ser på det har en et bra eventyr i vente!
Skrevet

Så flott, får prøve å finne/se både stargate og The Hateful Eight. Liker mye rart, så det faller sikkert i smak

Bare husk å ikke se episoden 'Emancipation' I første sesongen av SG1. Ellers er du good.
Skrevet

Hvis du prøver deg på Stargate SG-1 så vær veldig klar over at første sesongen langt i fra er den beste. Den blir bedre og bedre.

Skrevet

Hvis du prøver deg på Stargate SG-1 så vær veldig klar over at første sesongen langt i fra er den beste. Den blir bedre og bedre.

Ja, RDA æraen i hvert fall. Er ikke like glad i sesong 8 og ut.

Skrevet

Når vi snakker SciFi så hadde jeg et Babylon 5-maraton her for noen måneder siden. Den serien har holdt seg overraskende godt.

Skrevet

Er ikke like glad i sesong 8 og ut.

Etter å ha sett Farscape sleit jeg med å ta Ben Browder og Claudia Black sine rollefigurer helt seriøst i SG-1. Det blei bare feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...