Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Errr... Jaja, hver sin lyst.

Det var ikke det som slo meg som det første jeg ville gjort, om jeg våknet opp i samme seng som Overmoden...

Hva var det første du ville gjort?

Skrevet

Thomas Quick var innom jobben her før helga. I dag er det mest ungdom som heller fangar pokemon enn å fange seksuell debut, ei fransk babe og småbarnsfamiliar innom.

Skrevet

Det var ikke det som slo meg som det første jeg ville gjort, om jeg våknet opp i samme seng som Overmoden...

Stått opp og laget frokost

Skrevet

Stått opp og laget frokost

Håper du lager litt til meg og.

Gjest Bruker-360061
Skrevet

Hva er frokost i Bytex sin verden, egentlig?

Skrevet

Satan. Jeg, en bleiklubben, særdeles innesittende, introvert, lat mann, har gått ei mil i dag. 7 km sammen med noen kids jeg randomly traff da jeg først var ute og gikk, og så 3 km etter midnatt, for å klekke noen egg. :p

Skrevet (endret)

Det er ikke det som er poenget. Jeg spiller for å slappe av. Dessuten frister det ikke å gå gatelangs i 40 grader og smog.

Ta med deg vannflaske og maske?

40C og smog har vel aldri stoppet noen.

Endret av Lunalotic
Skrevet

Det er ikke det som er poenget. Jeg spiller for å slappe av. Dessuten frister det ikke å gå gatelangs i 40 grader og smog.

Trenger ikke gå, du kan sykle eller kjøre bil, også. Fungerer utmerket å trille rundt i 13 km/t for å klekke egg. :p

Skrevet (endret)

Ja det har vi jo sett på nyhetene. Folk kjører inn i enveiskjørte veier eller feil vei på motorveien mens de gamer på mobil. Kanskje han som kjørte lastebilen i Nice bare spilte PGO?

Endret av Bytex
  • Liker 2
Skrevet

Joda, men man må jo bruke huet når man kjører. Jeg følger ikke med på mobilen så lenge bilen er i fart. Jeg stopper helt og parkerer på pokéstops (eller rettere sagt; på nærmeste parkeringsplass) og stopper aldri for pokémon når jeg kjører på veien, uansett hvor sjeldne de måtte være. Noen ting er ikke verdt å miste lappen / helsa / livet for.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...