Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får vel begynne å inkludere henne og når jeg sender nakensnaps. Så bygger vi sterkere bånd kanskje, så vi slutter å slå hverandre på byn.

Endret av Overmoden2.0
Skrevet

Får vel begynne å inkludere henne og når jeg sender nakensnaps. Så bygger vi sterkere bånd kanskje, så vi slutter å slå hverandre på byn.

Er ho lesbisk

Skrevet

/me blei nostalgisk av å nevne Straight outta Compton i går og må sette på litt gammal 90-talls gangsta-rap. Now playing: Warren G - Regulate

Next: Tupac - Death around the corner

Skrevet

Er ho lesbisk

Nei, hetero.

Skrevet

I følge det jeg har hørt fra enkelte så er det lettere for lesber å sjekke opp heterofile jenter på byen enn de som er jentene som er lesbiske. Grunnen er visst at heterofile jenter oftere er ute etter å eksperimentere, men lesbiske allerede har "funnet seg selv" og er mer ute etter forhold enn tilfeldig sex.

Skrevet

Trodde vaskemakinen var ødelagt. Der ble vasket noe på 75° (aldri gjort før) og gummien så helt flyssete ut.

post-12139-0-14299500-1465496354_thumb.jpg

Men nå ser det utrolig nok ut til at det retter seg igjen, hvertfall litt. Kanskje den ikke er ødelagt likevel?

Skrevet

Min datter har lyst å ha kattungen i senga i natt, som en siste gang. Skal, skal ikke?

Du lurer på om datteren din skal sove med en død katt? :p

Den begynner vel å lukte etter hvert.. Jeg hadde nok ikke villet hatt den i sengen da nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...