Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvis han er pedofil, er han ikke i fengsel da? Hvorfor ringer folk han og poster klipp på nettet? Jeg skjønner ikke..

 

Det blir jo som om småjenter skulle poste bilder av trusene de sender til trusemannen på facebook først.

Eller er det en lokalrevy-morsom kar?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, det skal ikke være lett :p . Skjønner jo det litt da bankene ikke vil stå ansvarlig for ID da det er en utgift. Har selv billappen og den er med meg hvor enn jeg går. Er jo snakk om nasjonalt ID kort, men når det vil dukke opp vet man jo aldri :p

 

Har verden rareste døgnrytme nå. Våkene hele natta og sover på dagitd. Jobbe natt er så koz

Lenke til kommentar

Jeg fikk stjålet mitt bankkort med id og vil ALDRI ha det igjen. Der hadde kjeltringene tilgang til både kontonummer, fullt navn og adresse OG personnummer på ett sted. Drømmesituasjon for dem, flere måneder med helvete for meg. Tømming av konto var bare det første som skjedde...noen dager senere ble 2 (!) nye biler registrert og jeg fikk vognkort i posten. Alt fordi skurken lignet bittelitt på meg på bildet, og hadde øvd på å fake underskriften min noen ganger hjemme. Fikk også brutt opp postboksen min 3 ganger på en mnd.

Faen som han rakk å misbruke det kortet før jeg fikk stengt det. På et par dager så var konto tømt, flere mobilabn tegnet, 2 bilkjøp (i forskjellige butikker), og et forbrukslån fra GE money bank. Det ser ut som han bare reiste rundt i distriktet og prøvde ALT han kunne komme på. Den ene bilen ble funnet kræsja i nabokommunen, den aldri dukket aldri opp igjen. Og dette var dyre biler i 300000-klassen.

 

Og et lass med kredittvurdering i posten de nærmeste dagene. Heldigvis ble svinet tatt med haugevis av stjålne kort i leiligheten etter min politianmeldelse og havna i fengsel i over ett år. Jeg fikk tilogmed vitne mot han i rettssak.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Jeg fikk stjålet mitt bankkort med id og vil ALDRI ha det igjen. Der hadde kjeltringene tilgang til både kontonummer, fullt navn og adresse OG personnummer på ett sted. Drømmesituasjon for dem, flere måneder med helvete for meg. Tømming av konto var bare det første som skjedde...noen dager senere ble 2 (!) nye biler registrert og jeg fikk vognkort i posten. Alt fordi skurken lignet bittelitt på meg på bildet, og hadde øvd på å fake underskriften min noen ganger hjemme. Fikk også brutt opp postboksen min 3 ganger på en mnd.

Faen som han rakk å misbruke det kortet før jeg fikk stengt det. På et par dager så var konto tømt, flere mobilabn tegnet, 2 bilkjøp (i forskjellige butikker), og et forbrukslån fra GE money bank. Det ser ut som han bare reiste rundt i distriktet og prøvde ALT han kunne komme på. Den ene bilen ble funnet kræsja i nabokommunen, den aldri dukket aldri opp igjen. Og dette var dyre biler i 300000-klassen.

 

Og et lass med kredittvurdering i posten de nærmeste dagene. Heldigvis ble svinet tatt med haugevis av stjålne kort i leiligheten etter min politianmeldelse og havna i fengsel i over ett år. Jeg fikk tilogmed vitne mot han i rettssak.

Hvorfor slo du ikke bare ham ned?

Det er jo din egen feil.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...