Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå smakte det med kald øll uti steikheten.

He he liker du tropevarme, jeg gjør det. Men noen ganger kan det bli litt for varmt, hvis det er tropevarme da grunn jeg bor i blokk da å murstein holder jevla godt på varmen, for noen år siden var det mellom 37 til 40 varme grader inne da. det var tropevarme da, hvis du eller andre lider ikke liker trope varme gå ut da tåler du varmen bedre etter på 

Lenke til kommentar

Småen hadde ei venninne som sto å ventet ute mens småen spiste middag. Hvert 3 min så hørte vi "heeei, er du ferdig" etter noen ganger så brøler småen "jammen faen, eg kommer når eg kommer!" normalt sett ville hun fått kjeft for å banne, men jeg var for opptatt med å le. Du kødder ikke med småen når hun spiser middag altså

Lenke til kommentar

Småen hadde ei venninne som sto å ventet ute mens småen spiste middag. Hvert 3 min så hørte vi "heeei, er du ferdig" etter noen ganger så brøler småen "jammen faen, eg kommer når eg kommer!" normalt sett ville hun fått kjeft for å banne, men jeg var for opptatt med å le. Du kødder ikke med småen når hun spiser middag altså

Hvor gammel er hun igjen?

Lenke til kommentar

 

Småen hadde ei venninne som sto å ventet ute mens småen spiste middag. Hvert 3 min så hørte vi "heeei, er du ferdig" etter noen ganger så brøler småen "jammen faen, eg kommer når eg kommer!" normalt sett ville hun fått kjeft for å banne, men jeg var for opptatt med å le. Du kødder ikke med småen når hun spiser middag altså

Hvor gammel er hun igjen?

Med det svaret hun kom med er det meget pinlig å si 6 år. Men hun banner heldigvis ikke i bhg. Ikke så de voksene hører iallefall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...