Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Rolig nå, Anfall, vi sorta det der ut i går.

Jeg så det, men han bør ta seg flere boller. Jo flere, jo bedre.

Hehe.. I rest my case ;)

I case my rest.

Kondolerer, smurf. :(

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Kondolerer så mye :( Let's hope she's in a better place.

Rolig nå, Anfall, vi sorta det der ut i går.

Jeg så det, men han bør ta seg flere boller. Jo flere, jo bedre.
Hehe.. I rest my case ;)

I case my rest.

Kondolerer, smurf. :(

Hehe ;)

Skrevet

Takk, folkens. Det er sårt, og jeg savner henne veldig, men hun har endelig fått hvile, etter å ha spurt om hun ikke kunne få lov til å vandre, hver dag de siste årene.

Skrevet

Har en etterhvert gammel selvbygget pc uten lovlig Windows. Verdt å kjøpe det til over tusenlappen, og kan jeg bruke den om igjen om jeg noen gang skulle kjøpe en ny datamaskin?

Skrevet

Har en etterhvert gammel selvbygget pc uten lovlig Windows. Verdt å kjøpe det til over tusenlappen, og kan jeg bruke den om igjen om jeg noen gang skulle kjøpe en ny datamaskin?

Du kan bruke din pirat-Windows til å oppgradere til helt lovlig, og helt gratis, Windows 10. Har gjort det selv.

Skrevet

Du kan bruke din pirat-Windows til å oppgradere til helt lovlig, og helt gratis, Windows 10. Har gjort det selv.

Det var en ny en. Fyre opp en piratkopi for å kunne "lovlig" kjøre windows 10.

Skrevet

Ah, da forstår jeg. Selv sitter jeg her og irriterer meg over varselet om oppdatering. Heldigvis har jeg ikke oppdatert laptopen på en stund, så får ikke den plagsomme oppdater-til-windows10-updaten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...