Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jada, jeg lever. Venter på at mcdondalds skal åpne :rofl:

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Har blitt helt hekta på chicken salsa derfra :( og drive in er så enkelt og greit at det er til å bli feit av

Skrevet

Ikke jeg, men så har jeg da også hauggamle ull-labber på, og hadde vett nok til å skru på varmekablene i gulvet for første gang på flere år i går kveld. Faktisk er det litt vel varmt her, men jeg er ikke så fysen på å sette opp et vindu og slippe inn 12 minusgrader, akkurat. :p

Skrevet (endret)

Ja, er jævlig kaldt idag. Utrolig ubehagelig og gå ute, burde dog hatt mer klær på meg enn jeg hadde. Samt lue og skjerf, istedenfor kun hetta på jakken.

Endret av Quakecry
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Wayne Rogers RIP (aka Trapper fra MASH.....nå er 4 av dem døde)

Vilmos Zsigmond RIP (cinematograf Hjortejegern)

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Å bruke penger på fyrverkeri er nesten like fornuftig som å sette fyr på pengene sine.

Men det er morro. Du lever (antakelig) bare en gang, nyt det! ;)

Og det går opp i røyk ja, men når du tenker på det så kommer alle andre ting du kjøper deg også til å gjøre det en dag. Er bare at, med fyrverkeri så skjer det med en gang. :p

Agent 007 levde to ganger , dog (pun intended , knegg knegg) :p

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Mtp. at det finst ganske mange hjortar og sånt ute i plenen på våren, synest eg det er oppsiktsvekkande at eg aldri ser dei dei gongene eg er ute og går i skogen ellers på året.

Uansett, denne jula er eit kjempestort antiklimaks. Nok ferie no. Eg vil til Oslo og begynne på studier igjen.

Etter jeg så Undertaker vs Shawn Michaels i 09 og '10 så blir det meste annet et anti-klimaks (vel , Chris Walken på scenen i NY var jo ganske kult)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...