Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er da virkelig det samme. La meg bare få føle på mitt eget skadefryd, er ikke noe verre enn det. Hele greia her ble jo blåst opp av proporsjoner.

Endret av Admiral Necrolamedor
  • Liker 1
Skrevet

Noen her som har planer om å kjøpe Anno 2205? Ser jævlig lovende ut fra hva jeg har sett på Twitch. Bare sett litt da. Vil ikke spoile hele spillet.

Skrevet

Noen her som har planer om å kjøpe Anno 2205? Ser jævlig lovende ut fra hva jeg har sett på Twitch. Bare sett litt da. Vil ikke spoile hele spillet.

off-topic!!!

Admiral: ellers da, hvordan er dama?

Skrevet

Hva? Dama var grei hun. Er vel grei og, sikkert, jeg kjenner henne ikke lenger. Bruddet var litt sårt, og etterpå så ble det løgner og det å gjøre ting for å irritere. Sikkert fra begge steder, jeg er absolutt ingen engel. Derfor jeg fremdeles gidder å le av noe sånt, en normal fyr hadde sikkert ikke løftet på skuldrene engang.

Skrevet (endret)

Joda.

Edit: Fy faen, leser oppramsing av drit og stress og faenskap i en tråd på Facebook, nå er jeg jævla glad jeg ikke har barn.

Endret av Admiral Necrolamedor
Skrevet

Har ikke fulgt med på Anno-spillene, men jeg likte 2070, så jeg vil nok ende opp med 2205 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...