Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Jensemann sa: "Et parti du er 100% enig med finnes ikke"

Det er den metoden jeg bruker. Jeg ser hvilket parti jeg er minst uenig med og stemmer på det.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vurderer Rødt selv i år. AP er ikke det de burde være. Kanskje politikken deres blir mer arbeidervennlig om de blir tvunget til å arbeide med Rødt på tinget.

Edit: Det hjelper ikke at mange av arbeiderkollegene mine tror FRP er partiet for dem.

Endret av Sexylubb1
Skrevet (endret)

Som Jensemann sa: "Et parti du er 100% enig med finnes ikke"

Det er den metoden jeg bruker. Jeg ser hvilket parti jeg er minst uenig med og stemmer på det.

Så jo hvor bra det gikk i USA. Fikk en twitter-apekatt til president.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Skrevet

Så jo hvor bra det gikk i USA. Fikk en twitter-apekatt til president.

Der vil jeg si at de stemte frem den jeg var mest uenig med.
Skrevet

Å ikke få sove er en ensom ting.

Så setter på en gammel klassiker. Twelve o'clock high. Laget om krigen fire år etter krigen, med autentiske opptak. Anbefales. Sett den et par ganger før.

Skrevet

Så Annabelle the creation idag. Likte filmen, likte ikke folkene i kinosalen. Jenter bør ikke få lov å dra på skrekkfilmer på kino. Noen som hylte og vrælte og pratet masse. Ganske irriterende med folk som ikke kan være stille på kino, er lov å skvette samt hyle litt. Men fins da grenser. 

Skrevet

På den der Inside Out, eller kva den heiter, sat det ein unge bak meg og han var tett i nasa. Snørrlydar heile vegen. Og engelsk tale, så faren måtte forklare alt. Eg er jo ein karakter, så eg har møtt mine fiendar på byen, men slike drapstankar har eg aldri før hatt.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Vader vs Flair , Starrcade '93

Flair vs Rude , Halloween Havoc

Gode kamper , håper Flair klarer seg men det ser stygt ut for Naturgutten :(

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Wrestlern Ric Flair er på sykehuset pga alvorlig nyreproblemer , altfor mye drikking gjennom åra.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Blir vel se ferdig Wam Vennerød , greit nok for å slå i hjel litt tid....bare krangling i de filma :p

Skrevet (endret)

Det kan i grunn bare du svare på. Men jeg har ihvertfall veldig lyst til å oppgradere fra WR250R til MT-07. Men samtidig er jeg redd det blir kjedelig med ren gatesykkel. Også er jo penger et problem; skal kjøpe bolig også. Kan jo drømme i alle fall.

Endret av Cutthroat Bill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...