Gå til innhold

MPX: Norges mest effektive netbutikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har holdt meg til komplett.no sålenge de har det jeg ønsker uansett pris i forrhold til andre. Grunnen tild ette er at de altid har hvert greie på leveringstid, men SUPRE på service og support! Er det noe feil får man akkurat den kundebehandlingen GUD ville gitt deg :D

 

Mulig MPX roxxxors, men jeg satser penga i komplett.no :woot:

Helt enig har bare gode erfaringer med komplett. Rask leveringstid og meget god service. Har ikke prøvd mpx, kanskje jeg skal prøve dem neste gang jeg skal ha noe.. :D

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg handlet mer enn en gang hos MPX, da var jeg vel ikke helt overbevist. Bestilte en harddisk de hadde på lager, 11 dager senere ankom den postkontoret. Dette var så kriminelt dårlig at det nesten må være unntaket. Har lagt igjen et sted mellom 200k og 300k hos komplett opp igjennom årene, og de har aldri skuffet meg.

 

Komplett.no til MPX.no : "You're good son, real good. But as long as I'm around you'll always be second best..."

 

(sitat fra en kjent komedie, gjett hvilken) ;)

Lenke til kommentar

Det er ett problem med mpx, de klarer ikke holde styr på lageret sitt, det er litt rotete... IKKE stol på "antall varer på lager", det er tvilsomme greier...

 

 

EDIT: Bestilte Cteative 4.1 høyttalersett, de sendte feil til både meg OG kompisen min, vi fikk noe som kostet 1k mer, nemlig 7.1 :lol::lol:

 

En annen jeg kjenner fikk PRO (9600) istedet for NP (komplett).

DET ER LETT Å FÅ FEIL VARE!

Men det som er bra, det er at får du dårligere, er det bare å varsle dem, og du får det du skal ha, får du bedre, så er det jo chill :woot:;)

Lenke til kommentar
Det er ett problem med mpx, de klarer ikke holde styr på lageret sitt, det er litt rotete... IKKE stol på "antall varer på lager", det er tvilsomme greier...

 

 

EDIT: Bestilte Cteative 4.1 høyttalersett, de sendte feil til både meg OG kompisen min, vi fikk noe som kostet 1k mer, nemlig 7.1 :lol::lol:

 

En annen jeg kjenner fikk PRO (9600) istedet for NP (komplett).

DET ER LETT Å FÅ FEIL VARE!

Men det som er bra, det er at får du dårligere, er det bare å varsle dem, og du får det du skal ha, får du bedre, så er det jo chill :woot:;)

MPX kunne heller send meg en større harddisk.

fikk "bare" 160 gb som jeg hadde bestilt etter to dager.

 

kjekt med litt ekstra pr0n :woot:

 

Raske å levere er de i alle fall.

Lenke til kommentar

Min erfaring med MPX er for øyeblikket veldig dårlig, jeg har ventet siden tirsdag på at MPX skal hente en prosessor i fra lageret sitt og sende det til pakkeavdelingen slik at jeg kan hente den på mitt postkontor :grumpy:

 

det kan da ikke ta så lang tid å få henta den prosessoren, jeg ringte til MPX og lurte på om de hadde blingsa på lageret og ikke hadde prosessoren på lager, men nei da, det var bare en liten forsinkelse i forsendelsen fra lageret til pakkeavdelingen.

 

Noen her som vet om MPX har lager?

har de lageret på Svalbard og pakkeavdelingen på SYDPOLEN!?

Lenke til kommentar
Min erfaring med MPX er for øyeblikket veldig dårlig, jeg har ventet siden tirsdag på at MPX skal hente en prosessor i fra lageret sitt og sende det til pakkeavdelingen slik at jeg kan hente den på mitt postkontor  :grumpy:

 

det kan da ikke ta så lang tid å få henta den prosessoren, jeg ringte til MPX og lurte på om de hadde blingsa på lageret og ikke hadde prosessoren på lager, men nei da, det var bare en liten forsinkelse i forsendelsen fra lageret til pakkeavdelingen.

 

Noen her som vet om MPX har lager?

har de lageret på Svalbard og pakkeavdelingen på SYDPOLEN!?

Tja, de har vel en liten del av IT-Torp, kontorbygningen rett over gaten for Kompletts lager- og administrasjonsbygning. Tror ikke mpx har plass til å ha noe lager selv der i hvert fall, de henter vel bare lagerstatus fra sine leverandører, som jeg tipper er Norek (Komplett :) ) og Hattelco ?

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg brukt mpx så mye men dem var veldig greie da jeg kontaktet dem ang lån av minnebrikker til testing.

Personelig har jeg opplevd den beste servicen som tenkes kan hos Psdata, der får jeg forhåndsretur og de sender det som expresspakke om det er noe det haster med, har heller aldri hatt noen sure miner fra dem ang returer/angrerett og ja det har blitt en del av dem.

Lenke til kommentar

Komplett.no til MPX.no : "You're good son, real good. But as long as I'm around you'll always be second best..."

 

(sitat fra en kjent komedie, gjett hvilken)  ;)

Litt off-topic - kunne ikke dy meg, men det høres ut som "The Mask" med Jim Carrey. Replikken har han vel igjen tatt fra en eller annen gangsterfilm fra 50-60 årene med James Cagney el. lign.

Men du glømte et "see" på slutten. Som i "But as long as I'm around you'll always be second best... see?" :nice:

Lenke til kommentar

Jeg har skrytt av MPX før jeg, og jeg skal gjøre det igjen :yes: Man bør vanligvis holde litt igjen på rosen før man har skjekket retur-rutinene. Det har jeg nå gjort, og de er tydeligvis veldig bra. Fikk faktisk omgjort det som normalt ville være en reprasjon, til pengene tilbake da jeg hadde et ønske om det! :dribble:

Lenke til kommentar

MPX er vanvittig bra på å sende varer raskt, det samme er psdata! :dribble:

 

Psdata er etter min mening Norges desidert beste web shop, aldri ventetid i telefon eller på mail, skulle du formodning få noe som ikke virker som det skal behandler de klagen utrolig raskt.. :thumbs:

 

Komplett.no er også bra.. men litt rot av&til! Har fått tilsendt feil produkt 3 ganger.

Men de skal ha takk for at de sender returseddel hver gang dette skjer så man slipper å betale portoen på retur! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...