Gå til innhold

MPX: Norges mest effektive netbutikk?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et Sapphire Radeon 9700 pro der kl 12. kl 11 neste dag hadde jeg det i hendene! Altså 23 timer det kaller jeg rask levering! :woot:

eh.. her er det POSTEN du skal takke!!! men vet mpx er raske med å behandle bestillingene!!

 

 

Bra MPX!!! forsett slik så vil dere bli størst!! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle ære til MPX! De driver nettbutikk på en måte som burde være et eksempel for alle andre.

 

Har bestillt derfra mange ganger, og 3 dager etter ligger det på postkontoret mitt i Bergen! Supert!

 

Bestillte blant annet fra MPX og PCutstyr nøyaktig samtidig, og alle varene var på lager. Da brukte PCUtstyr 4 dager lenger.....

 

Og kundestøtten til MPX er jo upåklagelig.. Min søster bestilte feil mobiltelefon der (Feil farge) hun sendte den inn igjen, og fikk ny med riktig farge så fort som det var mulig!

Lenke til kommentar
Jeg bestilte meg et kabinett i går jeg ..Venter spent på når det annkommer :cool:

 

AOpen HQ08 er det ...Er det noe særlig?

 

mvh BalleMann

Begynner kanskje å bli litt off-topic, men:

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3997

 

Ser ut til at psu'en bråker litt, noe den også gjør på mitt Aopen H600B.. men de kabbisene med 120mm Aopen psu (dvs. egentlig Lepont psu) er støysvake og fine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

mpx har sannsynligvis den beste kundeservicen her til lands.

husker når jeg bestilte nye deler til pcen og jeg var litt keen på å få de så fort som mulig, så like etter jeg sendte bestillingen så sendte jeg en liten mail hvor jeg forespurte meg om ca nårtid dette kom til å bli sendt..

liten stund etterpå fikk jeg svar hvor de sa at det kom til å bli sendt så fort postbilen kom, liten stund senere så fikk jeg mail der de beklaget at no-name minnebrikkene jeg hadde bestilt var det ikke mer av på lager, men siden at de hadde sagt tidligere at pakken skulle bli sendt i dag så hadde de tatt seg den friheten til å bytte ut minnebrikkene mine med skikkelig minne, uten tillegg i prisen selvsagt, og sendt det avgårde.

 

pga noe slikt så kommer jeg til å fortsette å handle på mpx når jeg skal investere i nye varer, uten tvil.

selv om noe er billigere der enn andre steder, mens andre ting kanskje er noen få skarve kroner dyrere, så er de få kronene verdt det.

Lenke til kommentar

Mpx er en av de bedre butikker på det norske markedet ja, men de har lit labert utvalg på noen ting ( skjermkort, og hovedkort f.eks ) men service er en av de berdre, på linje med microplex.no.Jeg kjøper heller der enn og spare 100kr på ett annet sted, Men de er ikke så mye bedre at jeg heller kjøper der enn å spare mer enn 500kt på å kjøpe ett annet sted. men de kan(vil?) fort bli landet største.

Lenke til kommentar

MPX har eget lager i sandefjord, på pindsle industriområde.. det er ikke veldig kjent.. og veldig gjemt.. tror de prøver å holde det hemmelig eller no.. Den administrative delen av MPX ligger i Torp IT bygningen rett ovenfor lageret til komplett data..

 

Mpx er raske ja!..

 

og: SANDEFJORD ER VERDENS BESTE WEBSHOP BY!! KOMPLETT.NO/MPX.NO/XD.NO.. Og i Tillegg har vi "Network" her.(tv/video broadcasting)

 

Vi har alt her i Sandefjord.. hvor nærmere sandefjord dere bor; hvor raskere leveringstid er det :)

Lenke til kommentar
Komplett er da også bra :w00t:

Bestilte et netværkskort på søndag, fikk det på mandagen igjen.

Hadde det ikke vært for at det var søndag så hadde jeg sikkert hatt det neste dag.

:evil:

eh.. sånn som du har skrevet det, har du faktisk fått kortet ditt dagen etterpå søndag>mandag :p

Aha jeg sa feil :blush:

Bestilte på Søndag fikk det på Tirsdag.. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tråden hadde fått en del svar siden sist, gitt.. ;)

Uansett, de har problemet med at de har en lagerstatus som er litt uberegnelig ettersom de har ett lager ett stykke fra administrasjonen.

Feilsendiger kan vel forekomme den beste, men, skulle de bli noe feil, er de der og tilbyr seg å rette opp med en gang. :thumbup:

 

edit: bestillte CPU og det gamle skjermkortet (doh :laugh: ) der i sommer en gang, og ble da sendt av gårde samme dag som det ble bestilt.

Allerede den gangen var 9700 vanskelig å få tak i, og da jeg så de hadde 2 kort igjen, tok jeg sjangsen og bestilte. Resten er historie. :)

Endret av v0id
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...