Gå til innhold

Kommer NAV til å ta skattepengene mine?


X19x11

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurte på en ting jeg ikke finner noen informasjon om på NAV sine sider, jeg går på NAV for tiden da de trenger papirer fra psykolog om jeg kan jobbe 100% eller ikke.

 

Tingen jeg lurer på er: da jeg får igjen på skatten i år, kommer NAV til å "ta" de pengene?

 

Med det mener jeg at jeg leverer kontoutskrift til NAV hver måned å jeg får en fast sum, ser NAV at jeg har fått noe inn på konto trekker de fra det på den faste summen jeg får, vil nav da se at jeg har fått igjen på skatten å ikke gi meg noe som helst siden jeg får igjen en god del på skatten i år? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags penger er det du får?

 

Aner helt ærlig ikke, jeg har ikke dagpenger, mulig jeg er hos sosialen?

 

Edit: Heter vist bare "sosial støtte" til de finner ut om jeg skal få AAP

Endret av X19x11
Lenke til kommentar

Sosialstønad er vell behovsprøvd, så hvis du får igjen penger på skatten, så trenger du vell ikke sosialstønad den/de månedene, alt etter hvor mye du får igjen? 

Edit: 
De kommer nok ikke til å "ta" skattepengene dine, men tror ikke du kan forvente å få støtte den måneden.

Endret av Zash
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du får sosialstøtte i påvente av AAP så er det vel en fordel for deg å få igjen disse pengene etter at du (eventuelt) har fått innvilget AAP? Er ingen spesialist, men det ligger vel muligheter der for å ikke få disse pengene før på siste oppgjør eller senere? Søke, føre opp litt spekulative fradrag som må særbehandles?  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...