Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan man bli påvirket av alkohol uten å drikke/innta stoffet?


Anbefalte innlegg

Ble så nysgjerrig at jeg faktisk prøver å ta den under armen! Bare sånn en halv shot eller noe sånt og kun i fem minutter.

 

UNDER ARMEN. Ikke i musa! :p

 

Vær forsiktig, problemet med alkoholopptak gjennom huda, og då spesielt slimhinner eller rett i blodet er at virkninga kjem veldig plutselig.

Det er dette som er grunnen til at tampongtrikset er svært farlig då dette kan føre til alkoholforgiftning sjølv ved små mengder alkohol.

 

 

 

EDIT: Det er forøvrig i min meining alt for tidlig å begynde å drikke/innta alkohol kl 16 på ein mandag ettermiddag  :)

Endret av The Avatar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje noke erfaring på området, men eg innbiller meg at armhulene absorberer meir væske når porene er mest mulig varme. Med andre ord når du er litt fysisk aktiv.

Ein anna ting er at eventuell påføring av deoderant vil ytterligare redusere opptaket då deoderanten er konstruert for å hindre svette å komme ut, så då må den vell også hindre væske i å komme inn i porane?

Lenke til kommentar

Må vel ikke absolutt være i musa eller anus man setter slikt. Siden du kun skal forsøke dette en enkelt gang, kanskje. Prøv å ta noe som er gjennomdynket i alkohol og stapp oppunder over- eller underleppa i munnhulen. Svir sikkert en del, men det var jo kun for å prøve en gang. Du ødelegger deg neppe permanent der etter en gangs forsøk, vil jeg tro. Får vel bare en lokalirritasjon, og en voldsom fyllekule!?

Endret av G
Lenke til kommentar

Alkoholen eller vodkasmaken, for å sette det på spissen? Prøvd hvit rom, det er ganske så uten smak i forhold til vodka. Du kan jo smakstilsette alkoholen litt, uten å tynne konsentrasjonen ut for mye.

 

Gi opp armhuleforsøket! Må nok andre slimhinner til. Alternativt, du kan prøve et lite håndkle, og dynke det i en halv eller hel flaske brennevin. Så pakke det rundt et eller annet sted på kroppen. Rundt låret f.eks.

 

Kjenner jeg tøyer grenser jeg ikke kjenner konsekvensene av, med forslagene mine nå  :hm:

Endret av G
Lenke til kommentar

Alkoholen eller vodkasmaken, får å sette det på spissen. Prøvd hvit rom, det er ganske så uten smak i forhold til vodka. Du kan jo smakstilsette alkoholen litt, uten å tynne konsentrasjonen ut for mye.

Alkoholen. Klarer heller ikke sterke drinker. Jeg er dama som sitter på café og blir nesten helt dritings av kun ett glass hvitvin.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Jeg tåler heller ikke for mye. Det er ingenting å være flau over. Man har fått den kroppen man har fått. Jeg synes armhuleprosjektet ditt har floppet, om du ikke kommer med en heidundrandes oppdatering litt senere.

 

 

 

.. Alternativt, du kan prøve et lite håndkle, og dynke det i en halv eller hel flaske brennevin. Så pakke det rundt et eller annet sted på kroppen. Rundt låret f.eks.

 

Kjenner jeg tøyer grenser jeg ikke kjenner konsekvensene av, ..

 

 

Fordelen her er at man kan dele. Spør noen om de vil ligge inntil deg, og la et håndkle ligge imellom magen din og ryggen hennes eller noe sånn  :wee:

Endret av G
Lenke til kommentar

Dette er jo ren vitenskap: "summen av arealet" og det der..

 

Kanskje det er mindre blodårer omkring mageflesket, og at ryggen eller låret ville sugd til seg mere av giften?

Du kan jo kjøpe inn store vanntette plastre. Dynke ullen i alkohol. Sette plaster på et lite synlig sted, og dra på fest?  :ohmy:

Endret av G
Lenke til kommentar

@BuffyAnneSummers 
Oppsøke noen med badstu, kanskje det er en triveligere og mer effektiv setting?
 
 
 

Det jeg lurer på er om man ved å innta alkohol på andre måter enn drikking blir dårlig på samme måte.

 
Det får nesten de med erfaring svare på. Tipper du dreper litt av tarmfloraen ved vanlig alkoholkonsum, og sånn sett setter deg i større fare for diare, oppkast. Om det er dårlig på den måten du mener..
 
Om du tenker på hodeverk, så vil jeg tippe du får samme problemer. Les lenkene mine høyere oppe. Men, for å være sikker så trenger vi gode og troverdige vitner som forklarer seg. Jeg har ingen erfaring selv!

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...