Gå til innhold

Her er alt vi vet om Call of Duty: Black Ops III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor lanseres det bare laser pew pew spill nå om dagene? Synes det er på tide med et skikkelig spill satt til andre verdens krig snart. Jetpack, roboter, laser våpen og springe opp gjennom veggene har vi jo fra før av. Titanfall f,eks. Virker som om samtlige utviklere satser på akkurat samme området hele tiden.

 

*knegg* Er ikke sååå mange år siden folk var pisslei av skytespill fra 2VK. Blitt mye moderne krigsspill nå, men nå er det tydeligvis sci-fi som gjelder. Det åpner i det minste for litt spennende gameplay.

 

Cod4 hadde også en beta, btw.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor lanseres det bare laser pew pew spill nå om dagene? Synes det er på tide med et skikkelig spill satt til andre verdens krig snart. Jetpack, roboter, laser våpen og springe opp gjennom veggene har vi jo fra før av. Titanfall f,eks. Virker som om samtlige utviklere satser på akkurat samme området hele tiden.

*knegg* Er ikke sååå mange år siden folk var pisslei av skytespill fra 2VK. Blitt mye moderne krigsspill nå, men nå er det tydeligvis sci-fi som gjelder. Det åpner i det minste for litt spennende gameplay.

 

Cod4 hadde også en beta, btw.

 

Jeg synes det begynner å bli alt for mange år siden siste gode ww2 spill. Synes semi realistiske shootere er mye mere artig enn sånn sci-fi greier. BF4 er jo gøy, men synes det er så alt for mye gadgets i det spillet, enkelte game modes blir jo helt ødelagt av mortere, ucav å alt annet tøv de har stappet i spillet.

Lenke til kommentar

Behøver ikke et helt nytt COD jeg. Siden jeg er en sau som var veldig fornøyd med multiplayerdelen i BO2. Håper den blir like bra eller bedre i BO3! Krysset lenge fingere for at vi skulle slippe parkour og roboter, men den gang ei. Tipper det blir underholdene uansett. Coop i campaigne: ja takk! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Kommer ikke til å bruke mye tid på denne tittelen når CS:GO gir meg 300fps. Men skal revurdere saker om de når 150fps på maskinen min.

Så blir det å vente å se da.

Hjelper vel ikke noe særlig hvis du ikke har en skjerm som klarer å vise det? Er vel 144 som vanlig reellt sett?

 

Som jeg støtt og stadig forklarer til folk som ikke veit om det, så er sikting i CS:GO mye mer presist jo høyere frame per second en har. Det er liten forskjell over 300, men super stor forskjell under! Det er sant at 144Hz er max for hva en kan se, men som du sikker da skjønner så er det ultra viktig for gode spillere å kunne ha presis sikting en kan stole på for å ta ut fiender når det virkelig gjelder.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Finner ingen nyere tråder om BO3 her på bruket jeg, så vekker liv i en gammel :)

Noen som vet eksakt når spillet blir tilgjenglig her i norge? Ser mange countdowns rundt om, men ingen sier det samme. Black Ops nettsiden sier global launch, men på twitter har dem sagt at det IKKE blir global launch.

 

Noen som sitter på fakta her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...