Gå til innhold

"Snåsamannen er synsk" fastslår høyesterettsadvokat.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, over hodet ikke. Ignoranse er synonymt med uvitenhet. Mer detaljert betyr det å sette tro foran vitenskap. Det å "vite" basert på uvitenskap kalles å ignorere selvmotsigelser, eller kortform ignoranse.

 

Som sagt, ordet svindel plasseres både gjennomtenkt og velfortjent. Han blir jo ikke dømt i rettsvesenet så da synes jeg det er velfortjent å trakassere svindleren i stedet for.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart hvor nærtagende de troende blir med en gang noen ymter frampå at det kanskje ikke er noe mystisk eller overnaturlig som skjer, men at det sannsynligvis heller er juks og fanteri det er snakk om.

 

Snåsamannen er fullt på høyde med magnetmadrasser og detox-fotbad, glimrende når det virker for noen, men det er fremdeles bare juks. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

last seen climbing up Mount Ego ..  :roll: 

 

Rart hvor skråsikker enkelte er på ignoransen sin, og hvor tungt de har for å se tingene fra ett upersonlig ståsted. Må bare kast skit i alle retninger, og det er jaggu meg BLIND TRO!

 

Edit: og at man innehar rollen som moderator og likevel får lov, eller gir seg selv lov til å bedrive hat-propaganda er bare for uprofft

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

last seen climbing up Mount Ego ..

 

Rart hvor skråsikker enkelte er på ignoransen sin, og hvor tungt de har for å se tingene fra ett upersonlig ståsted. Må bare kast skit i alle retninger, og det er jaggu meg BLIND TRO!

Ignoranse? Snåsa gubben har ikke et eneste bevis for at hokus pokus virker, så hvorfor forsvare det da? Når han i tillegg har hatt drøssevis av anledninger til faktisk å teste det og takket nei hver gang så stiger ikke akkurat tiltroen til at dette er th3 shit som faktisk virker... Ser man på historikken til snåsa gubben er det liten tvil om at fyren er en svindler og lurendreier, selv om han tror dette selv...

 

 

 

Edit: og at man innehar rollen som moderator og likevel får lov, eller gir seg selv lov til å bedrive hat-propaganda er bare for uprofft

Åssen var dette med sak og person igjen... Har det noe å si om ddet er ytret av en som ikke er moderator kontra en som er moderator eller er det totalt irrelevant?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

last seen climbing up Mount Ego ..

 

Rart hvor skråsikker enkelte er på ignoransen sin, og hvor tungt de har for å se tingene fra ett upersonlig ståsted. Må bare kast skit i alle retninger, og det er jaggu meg BLIND TRO!

Ignoranse? Snåsa gubben har ikke et eneste bevis for at hokus pokus virker, så hvorfor forsvare det da? Når han i tillegg har hatt drøssevis av anledninger til faktisk å teste det og takket nei hver gang så stiger ikke akkurat tiltroen til at dette er th3 shit som faktisk virker... Ser man på historikken til snåsa gubben er det liten tvil om at fyren er en svindler og lurendreier, selv om han tror dette selv...

 

Bevis får man ikke ved å snakke om Joralf, det får man ved å treffe Joralf og for noen oppstår i sånne møter det de kaller "healing". Joralf sier selv at han aner ikke hva som skjer, men har erfaring med at 50 000 har kommet for hjelp, og de fleste har blitt hjulpet. Han innrømmer også at det er ikke alle som opplever det slikt, og hvorfor det virker for noen mens andre ikke får det til å virke vet han altså ikke. Men alt går tilbake på at han sier selv at det er ett fenomen som virker når det vil, ikke når Joralf vil eller "pasienten"vil det. Det lar seg ikke måle og veie, sorry! 

 

Og hvorfor jeg interessere meg er fordi jeg basere meg på egen kunnskap via direkte erfaringer med fenomenet og vet dermed at noe virker 

 

 

 

 

Edit: og at man innehar rollen som moderator og likevel får lov, eller gir seg selv lov til å bedrive hat-propaganda er bare for uprofft

Åssen var dette med sak og person igjen... Har det noe å si om ddet er ytret av en som ikke er moderator kontra en som er moderator eller er det totalt irrelevant?

 

 

Ja, åssen var det med sak og person? En som har rollen som moderator er mer enn bare en person her

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kondanna eller PencilCase som jeg husker han best som, ordlegger seg som han selv vil. Det han kaller hat-propaganda er egentlig en hyllest til ærlighet, redelighet, selvforståelse og den gode gjerning.

 

Løgner

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Basert på dine sedvanlige trosbaserte vitenskapsignorante innlegg her i forumet så kaster du mye stein i glasshuset når du slenger rundt deg i alle retninger med påstander om blind tro, egoisme og ditt insinuerte upersonlige ståsted. :lol:

 

Jug og trakkasering

 

Løgner x 2!

 

Du er bedriten som rollemodell for moderator!!

 

Kom med ett eneste brukbart eksempel, så kan kan jeg gruse deg i full offentlighet her og nå!!

 

Hva er viteskapsignorant og hvor baserer jeg meg på tro?

Lenke til kommentar

Søker ikke bekreftelse fra noen jeg, men blir oppgitt når du går rett på person i en sak der person ikke har noe å si...

 

Saken er så enkel av snåsa mannen er en conartist som beviselig har tatt feil mange mange ganger, allikevel forsvarer folk ham og tror han har både den ene og andre evnen som ikke kan bevises... Det er saken.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og du nekter å få med deg detaljer, fullt hakk i plata

 

Gidder ikke kaste bort mer tid på tøvet ditt

 

Saken er 50 000 fornøyde kunder som ikke betaler for noenting .., hvem blir lurt?

 

Lover intet, og mange får hjelp .. buhu!!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Jug og trakkasering

 

Løgner x 2!

 

Du er bedriten som rollemodell for moderator!!

 

Kom med ett eneste brukbart eksempel, så kan kan jeg gruse deg i full offentlighet her og nå!!

 

Hva er viteskapsignorant og hvor baserer jeg meg på tro?

Jeg bare elsker når det trekker opp til liten kuling her på forumet. Da begynner det å skinne gjennom en del holdninger man vanligvis gjør klokt i å holde skjult. Du er jammen søt når det koker litt. :p
Lenke til kommentar

Og du nekter å få med deg detaljer, fullt hakk i plata

 

Gidder ikke kaste bort mer tid på tøvet ditt

 

Saken er 50 000 kunder som ikke betaler for noenting, Hvem blir lurt?

Om de betaler eller ikke er knekkende irrelevant om de blir lurt eller ikke... Saken er at snåsa mannen innbilder folk at han har evner han ikke kan stå inne for. At noen tror de har blitt kurert har alså ingenting med mannens evner å gjøre, men med placebo og det er bra for dem, men hvor mange er det som IKKE har blitt kurert og som ikke tørr å si i fra nettopp fordi det er gjengs oppfattning at han kan hjelpe og derfor ikke vel ansett å si i fra at man ikke fikk hjelp?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jug og trakkasering

 

Løgner x 2!

 

Du er bedriten som rollemodell for moderator!!

 

Kom med ett eneste brukbart eksempel, så kan kan jeg gruse deg i full offentlighet her og nå!!

 

Hva er viteskapsignorant og hvor baserer jeg meg på tro?

Jeg bare elsker når det trekker opp til liten kuling her på forumet. Da begynner det å skinne gjennom en del holdninger man vanligvis gjør klokt i å holde skjult. Du er jammen søt når det koker litt. :p

 

 

Og du har vært moderator altfor lenge- Forbauset meg ikke at du ikke har noe å fare med. Så mye for din bjeffing

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...