Gå til innhold

ANMELDELSE: Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Gå på youtube å sjekk pc vs ps4 sammenligning, absolutt ingen forskjell i det hele tatt.

For å slå ned på dette en gang for alle, man kan ikke bruke youtube for å sammenligne grafikk i denne skalaen. Til og med hvis videoen som er lastet opp er lastet opp i 60 FPS (har ikke sjekka), så har youtube agressive komprimeringsalgoritmer som gjør at mye av detaljene forsvinner på PC-versjonen, og får den til å ligne mer på PS4. For ikke å nevne at mange opptaksprogram gjør det samme, som reduserer kvaliteten enda mer, og gjør det vanskeligere å skille.

 

Håper folk lar vær å komme med slike idiotiske påstander fremover. Kanskje er ikke forskjellene så store, men du kan ikke bruke youtube for å vite hvor store forskjellene er.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ny anmelder, som begynner med 10/10 til et AAA-spill? Lagt lista da.

 

Egentlig burde det blitt opprettet en egen AAAA kategori for GTA V, spillet er i en egen dimensjon når det gjelder kvalitet.

AAA er da ikke noe kvalitets merke, akuratt som a kjendis ikke ensbetydende med god skuespiller.

 

AAA betyr bare stort bbudsjett og at spillet vil selge drit mye uansett hvor dårlig det er.

Lenke til kommentar

 

 

Ny anmelder, som begynner med 10/10 til et AAA-spill? Lagt lista da.

Egentlig burde det blitt opprettet en egen AAAA kategori for GTA V, spillet er i en egen dimensjon når det gjelder kvalitet.

AAA er da ikke noe kvalitets merke, akuratt som a kjendis ikke ensbetydende med god skuespiller.

 

AAA betyr bare stort bbudsjett og at spillet vil selge drit mye uansett hvor dårlig det er.

 

Ikke helt riktig, AAA er også et kvalitetsmerke/forventing om at spillet skal bli bra:

 

"One common way of perceived AAA as an acronym is like so, each "A" has a meaning regarding an overall quality.[8] One "A" is given to games that are considered to be successful (critics or reviewers give it a perfect, or almost perfect score), another "A" is used when a game brings "innovative Gameplay" (a gaming characteristic so unique that differentiate the game from all the rest), and finally, the last "A" defines "Financial Success" (game sales that generate a huge profit)A title consider to be AAA is therefore a high quality game and it's expected to be among the year’s bestsellers"

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

 

 

 

Ny anmelder, som begynner med 10/10 til et AAA-spill? Lagt lista da.

 

Egentlig burde det blitt opprettet en egen AAAA kategori for GTA V, spillet er i en egen dimensjon når det gjelder kvalitet.

AAA er da ikke noe kvalitets merke, akuratt som a kjendis ikke ensbetydende med god skuespiller.

AAA betyr bare stort bbudsjett og at spillet vil selge drit mye uansett hvor dårlig det er.

Ikke helt riktig, AAA er også et kvalitetsmerke/forventing om at spillet skal bli bra:"One common way of perceived AAA as an acronym is like so, each "A" has a meaning regarding an overall quality.[8] One "A" is given to games that are considered to be successful (critics or reviewers give it a perfect, or almost perfect score), another "A" is used when a game brings "innovative Gameplay" (a gaming characteristic so unique that differentiate the game from all the rest), and finally, the last "A" defines "Financial Success" (game sales that generate a huge profit)A title consider to be AAA is therefore a high quality game and it's expected to be among the year’s bestsellers"

Som ikke stemmer, i hvertfall ikke lengre. alle spill fra, Activision, ea og ubisoft er AAA uansett. De er de som står fir 99% av AAA, noen ganger kommer da rockstar, eller square enix med noen.

 

Crusader kings og ue4 har solgt millioner av kopier og nesten universal god kritikk. Men er ikke AAA, AAA er nå nesten noen man alltid sier sarkastisk.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ny anmelder, som begynner med 10/10 til et AAA-spill? Lagt lista da.

Egentlig burde det blitt opprettet en egen AAAA kategori for GTA V, spillet er i en egen dimensjon når det gjelder kvalitet.

AAA er da ikke noe kvalitets merke, akuratt som a kjendis ikke ensbetydende med god skuespiller.

AAA betyr bare stort bbudsjett og at spillet vil selge drit mye uansett hvor dårlig det er.

Ikke helt riktig, AAA er også et kvalitetsmerke/forventing om at spillet skal bli bra:"One common way of perceived AAA as an acronym is like so, each "A" has a meaning regarding an overall quality.[8] One "A" is given to games that are considered to be successful (critics or reviewers give it a perfect, or almost perfect score), another "A" is used when a game brings "innovative Gameplay" (a gaming characteristic so unique that differentiate the game from all the rest), and finally, the last "A" defines "Financial Success" (game sales that generate a huge profit)A title consider to be AAA is therefore a high quality game and it's expected to be among the year’s bestsellers"

Som ikke stemmer, i hvertfall ikke lengre. alle spill fra, Activision, ea og ubisoft er AAA uansett. De er de som står fir 99% av AAA, noen ganger kommer da rockstar, eller square enix med noen.

 

Crusader kings og ue4 har solgt millioner av kopier og nesten universal god kritikk. Men er ikke AAA, AAA er nå nesten noen man alltid sier sarkastisk.

 

Glemte siste delen "As the years progressed and during the new millennium, many publishers started to consider their games to be AAA even before their release,[4][10][11] and justified this decision through huge development and marketing budgets."

 

Siden klassifiseringen ikke er offisiell kan spillselskapene gjøre hva de vil, AAA er vel bare et begrep. Uannsett er ikke poenget her egentlig å diskutere det, men å konstantere at GTA V er i en egen liga på mange områder.

Lenke til kommentar

 

 

Gå på youtube å sjekk pc vs ps4 sammenligning, absolutt ingen forskjell i det hele tatt.

 

da er du blind

 

https://www.youtube.com/xxxxxxxxxx

Har kun spilt på ps4, men om spillet hadde kommet til PC på samme tid skulle jeg selvfølgelig ha kjøpt det her! :) Har mulighet til å spille på begge deler, men må si at jeg ikke er veldig overrasket over hvor mye bedre PC var enn PS4 i den videoen. Det er kun ved 3-4 klipp hvor grafikken utgjør en bra forskjell, og det ved billys.

 

Selvfølgelig er det overall bedre, men det er jo ikke annet enn forventet :) Ville kjøpt det igjen på PS4 anytime (mtp releaseforskjell)!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Enig, men jeg syns det er slitsomt å spille på consol. Så ga opp gta v på ps3. Deilig å sitte på,pcen

Hvordan er det slitsomt å spille på en konsoll? Du har jo kontroll mens på datamaskiner så må du bruker tastaturet

Lenke til kommentar

 

Enig, men jeg syns det er slitsomt å spille på consol. Så ga opp gta v på ps3. Deilig å sitte på,pcen

Hvordan er det slitsomt å spille på en konsoll? Du har jo kontroll mens på datamaskiner så må du bruker tastaturet

 

Kan da bruke xbox eller ps kontroller på pc også.

Lenke til kommentar

 

Enig, men jeg syns det er slitsomt å spille på consol. Så ga opp gta v på ps3. Deilig å sitte på,pcen

 

Hvordan er det slitsomt å spille på en konsoll? Du har jo kontroll mens på datamaskiner så må du bruker tastaturet

Må flytte meg, pcen er der allitd, kan spille hva jeg vil npr jeg vil, så gå på nett eller se film.

 

Med consol må jeg bort til soffan, slå den på, nesten alltid en kjip oppdtering som tar 20 min, så boote opp spillet som tar 5 min, spille en halftime, så slå av, skal jeg spill igjen, ny 5 min oppstart og flytting.

 

Jeg syns også mus og tastatur er bedre på 99.9999999999% av alle spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...