Gå til innhold

Lederflukt hos Gigacon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mahmutagic virker som en lite sympatisk type.

Eneste grunnen til at han sier det han gjør er for at det ikke skal fremstå som at "lederflukten" har noe med Gigacon i seg selv å gjøre.

 

Han ser tydeligvis ikke noe problem med å være en konkursrytter, men vil vel snart finne ut at det kanskje ikke er så mange som stiller opp (mtp. Bedrifter) når de ikke får betalt.

 

Sikkert ikke så veldig gøy å samarbeide med en slik mann / organisasjon heller, da mtp. Sponsorer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle likt å sett godeste GlitterGames kommentere slike saker som skrevet ovenfor. Madammen som er kjent for å lage verdensnyheter ut av ingenting, er sannelig ikke mye interessert i å dekke ting som skjer i sin egen bakgård.. Hun er vel for redd for å henge ut folk hun kjenner og har fakta om, istedenfor å fabrikkere nyheter ut av rykter og null kilder. :-)

 

 

## Navn fjernet fra posten av ilpostino ##

## La til alias da - moderatormannen :) ##

Endret av kkimjangs
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte billett til gigacon, men fant straks ut at jeg ikke kunne alikevel så kontaktet dem om refund, kom i kontakt med Renato selv og han lovet jeg skulle få pengene mine tilbake... Fikk aldri noen penger og alle senere emails har blitt ignorert... Kommer aldri til å røre noe Renato har med å gjøre igjen, dårlig fyr, dårlig opplegg, gg no re

Lenke til kommentar

Når vedkommede er både moderator og skribent her på på siden / forumene synes jeg det er litt merkelig at du sier at det ikke er rom for å "forsvare" seg. På toppen av det hele kan vel vedkommede også sees på som en offentlig person, hvorav sensurering av personhensyn blir litt skivebom. Men men.

Jeg ble gjort oppmerksom på at nevnte person var skribent men skribenter er av en eller annen grunn gjort til moderator så akkurat den delen er misvisende.retter det opp når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

 

Når vedkommede er både moderator og skribent her på på siden / forumene synes jeg det er litt merkelig at du sier at det ikke er rom for å "forsvare" seg. På toppen av det hele kan vel vedkommede også sees på som en offentlig person, hvorav sensurering av personhensyn blir litt skivebom. Men men.

Jeg ble gjort oppmerksom på at nevnte person var skribent men skribenter er av en eller annen grunn gjort til moderator så akkurat den delen er misvisende.retter det opp når jeg kommer hjem.

Takker for det :-)

Lenke til kommentar

Renato er jo kjent for å ikke holde ting han lover, og hvertfall i dota miljøet var det ingen lag som ville møte opp etter alle hans løfter fra spillexpo. Der premier enda er vente.

 

Hvordan ikke folk skjønner at det å hjelpe Renato med "drømmene hans" (altså skrape sammen penger til seg selv) skader esport i Norge mer enn det hjelper det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...