Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt - Official Gameplay Trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært skeptisk til hvordan mitt gtx 770 2gb vil dra dette. Frykter 2gb er altfor lite minne for dette spillet med gode teksturer. For et år siden sa jo alle sider jeg leste på at du trengte ikke mer minne med mindre du skulle ha 4k eller noe. Det var bullshit det :|, nå sitter jeg med skjegget i kassa.

Lenke til kommentar

 

Kanskje jeg skal investere i GTX 980 SLI etterhvert ja...!

 

Ja hvis noe skulle rettferdiggjøre det så er det vel kanskje Witcher 3.

Sitter med et enslig GTX560 akkurat nå og lurer på om ikke PS4 blir like bra.

Jeg har GTX 670 SLI i dag, og spiller det meste i 4K på flytende oppløsning. Det har jeg lyst til å fortsette med, så det er derfor jeg lurer på en oppgradering.

 

For din del er det vel veldig lite som slår brukte GTX 670 fra finn.no eller Ebay satt i SLI! Målt i kroner...

Lenke til kommentar

Holy yeah. Dette ser ut som det er årets spill ! Nå er det bare og håpe for tid, fred, og mulighet orz... Det hadde jeg vært glad for.

 

Virker som en bedre versjon av Skyrim om jeg for lov til og si det uten at noen blir støtet av det :)

 

Og så er det release date på.....MIN Bursdag haha. Er det for meg eller ?

 

(bare ett problem, det samme som har plagiert i årevis...Vi trenger en skikkelig pc skjerm for svingende. Med skikkelige svart nivåer! Hva skal til for at vi får en 27" oled snart da...før release ugh.)

Endret av FullColor
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hm. På tide å fleske til med helt nye pc komponenter på avbetaling ser jeg. Dette er det verdt å bli gjeldslave for!

Føler jeg har tenkt og gjort det samme tidligere,

Age of Conan

Battlefield 3

osv osv.

 

Ikke avbetaling men brukt mye penger på pc.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...