Gå til innhold

Final Fantasy XV - generell prat


Anbefalte innlegg

Det tok nok ikke fulle 120 timer da jeg nok gikk fra spillet et par ganger mens det stod på. Og for all del er 120 timer mye normalt sett. Men det føles likevel ut som det kunne vært så mye mer her. Kanskje blir det litt for likt mye av det du gjør. Kanskje er det dette at så mye av kartet ikke er besøkt selv etter alle de timene. Jeg bare håpte det skulle være mer når jeg var ferdig med siste hulen, og i hvertfall at New Game + modusen skulle tilføre litt utfordring igjen. Siste hulen var noe av det mer frustrerende og vanskelige jeg har spilt på manns minne, og da å skulle gå løs New Game + for å hamstre AP på level 7 fiender i main story fristet ikke akkurat :p

 

Er enig!

Blir både lite og repeterende innhold, jeg rundet spillet på 80 timer.

Så har jeg gjort alle secret dungedons, og har alle karakterene på level 99 og maxet ut fisking, cooking etc etc, og har alle våpen.

Dette tok meg i underkant av 120 timer og jeg har vel 98% i trophies, usikker på hva jeg mangler egentlig utenom the treasure hunt map greiene og limit breaken til Ignis.

 

Vet ikke helt hva som mangler, føler bare at det er et eller annet som mangler i spillet.

Kanskje er det historien som er litt tynn, vet ikke :)

 

Startet en new game+ men skal vente med denne å se hva som kommer av DLC osv. 

New Game+ hadde nok gitt meg litt mere hvis de hadde tatt bort level capen slik som The Witcher 3.

Endret av LyLu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...