Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tanker om fylleprat?


Anbefalte innlegg

Dama sa hun ikke var tilfredsstilt i forholdet vårt da hun var totalt wasted (ikke klare å stå på beina full).

Jeg spurte hvorfor hun ikke bare slår opp med meg siden hun er så misfornøyd, men hun sier bare jeg ikke må finne meg i alt. Vi legger oss, og dagen etter er hun flau, unnskylder seg og alt er som før. Sier det ikke er noe å prate om videre. Stikker fortsatt i hjertet.

 

Alt man sier i fylla sant? Tanker?



Anonymous poster hash: ff568...4fa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja forstod ikke den selv. Hun klarte så vidt å prate så det var vanskelig å forstå. Etter mye om og men mente hun at det ikke var seksuelt. Vi har mye sex, gjør alt, bruker alt. Kommer jeg før henne, gir jeg henne orgasme med tunge, hender, fingre osv.

Det virket mest for å skape en reaksjon hos meg? Aner ikke.

Haha, den anda over kjenner jeg meg igjen i.



Anonymous poster hash: ff568...4fa
Lenke til kommentar

"men hun sier bare jeg ikke må finne meg i alt."

Er vel det som er hovedsaken her. Er det sånn at du finner deg i alt? Du bør snakke med henne om det, om hvilken situasjoner hun mener. Du bør gå frem på en forsiktig måte og si at du ikke er sur, men setter pris på hennes ærlighet og åpenhet. Som en annen sa her; "Barn og fulle folk er de som sier sannheten."

 

Hun var vel litt for ærlig enn hun burde være i følge seg selv. Hun angrer nok på at hun sa det, for forholdet er sikkert ikke SÅ ille, er vel bare det hun nevnte om at du finner deg i alt. Tenker på deg, vet du.

Lenke til kommentar

 

Var det jeg var redd for. Da bør jeg kanskje revurdere forholdet og kanskje ta det første steget ut.

Synes det bare var rart at det ikke er noe å prate om dagen etter eller ei vil hun slå opp.

 

Anonymous poster hash: ff568...4fa

 

 

Det handler vel om at det er tryggest å la ting ligge inntil man finner et bedre alternativ.

Lenke til kommentar

Kan si mye rart når jeg er full bare for å teste folks reaksjoner, det betyr IKKE at jeg mener alt jeg sier. Gjøre det slutt på grunn av en liten kommentar i fylla blir å dra ting ut av proposjoner etter min mening. Ihvertfall hvis alt er fint og flott til vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eksen min var slik, da hun ble full kom det både det ene og det andre ala forholdet vårt ikke ville vare, at det ikke var noen vits, hun trodde ikke hun elsket meg og slikt. Ofte var det god stemning og alle glade(?) før hun plutselig bestemte seg for å buse ut med sånt. Vi hadde riktignok ulmende problemer i forholdet, som jeg prøvde å ignorere så godt jeg kunne, så hun hadde vel rett, da.

Uansett er det veldig utidig å komme med slikt når en er full. Jeg har tenkt i ettertid at hun nok også på et vis fornektet det i hverdagen, spesielt etterhvert når sønnen vår ble født. Til slutt gikk det jo til helvete.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

tøffel og needy mennesker er usexy. Man skal helst ikke ha behov, helst ikke vise hensyn, helst ikke høre på hva dama mener og vil, og man skal ikke vise at man vil ha henne, ha sex osv...

 

You're fucked if you do, you're fucked if you don't.

 

Hvis du presterer bra i ett yrke, tjener godt og har en god hjerne, bruker du for lite tid på dama og eventuelle kids, og det blir slutt da og.

 

Tror folk bare helt generellt har irrasjonelle oppfatninger om hvor fantastisk hverdagen kan være jeg.

 

Folk klarer bare faen ikke å bli fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...