Gå til innhold

[Løst] Lommelykt og Widgets på Samsung S4 Active


Anbefalte innlegg

Før opp dateringen til Lollipop så hadde jeg Samsung sin egen mulighet for å kunne ha lommelykt aktivert på volumknappen, det var meget enkelt og praktisk for en hadde jo ikke behov for å aktivere mobilen engang.

 

Men nå finner jeg ikke lommelyktmuligheten i innstillinger eller menyene i det hele tatt, er det en funksjon som rett og slett har blitt fjernet?

 

Når jeg tidligere trykket på "Apper" ikonet, så kom jeg til en meny som lot meg velge mellom kun de Appene jeg har tilgjengelig, eller å velge Widgets helt øverst på siden. Da kan en jo velge litt hvordan en vil sette "forsiden" på mobilen med tanke på klokke/dato, vær etc.....

 

Men widgets finner jeg heller ikke i hverken menyer eller innstillinger på mobilen lenger, er det også noe som er helt fjernet etter Lollipop oppdateringen?

 

 

EDIT: jeg er klar over at jeg kan laste inn en lommelykt app, bare nysjerrig på om den muligheten som opprinnelig var på mobilen rett og slett er fjernet (eller flyttet), for jeg finner den i hvertfall ikke......

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner widgets med å holde inne på en av "hjemskjermene", så kan du velge widgets nede på skjermen :)

Edit: Du kan også trykke på venstre fysiske knapp på telefonen og få frem samme muligheter

 

For å finne lommelykt: Bruk nevnte metode ovenfor og bla til du finner et ikon blant widgets med bilde av et tannhjul og lommelykt. Trykke på det doble ikonet og trykk igjen på lommelykt. Legg lommelykten en random plass blant hjemmeskjermene. Nå funker det med volumtasten :)

Endret av Svigermors drøm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...