Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt 980Ti på 1522 / 8000 fikk 21403 i Graphics, så scoren din ser iallefall grei ut :)

Da ble jeg hvertfall litt lettet xD

 

 

Physics testen så må man ha minst 24000 poeng :p

Er den veldig avgjørende for spill? Har ifølge Msi afterburner ingen spill jeg spiller som cpu bottlenecker. I physics testen bottlenecka den siden det skjøt opp på 95% load.

Lenke til kommentar

Litt på siden for tema, men jeg prøver meg!

Er det noen som vet om mitt øvrige oppsett (i5 2500k overklokket til 4,5ghz & 8GB 1600mhz ram) vil bottlenecke mitt 1080 som er på vei i posten? Skjermen er en 2560x1440 144hz sak, om det skulle ha noen betydning.

Er litt allergisk mot å oppgradere noe når det ikke er rykende ferskt, derfor vil jeg helst vente ihvertfall til neste prosessor-serie er tilgjengelig, selv om jeg vet at ytelsen nok ikke vil være mye forskjellig fra dagens...

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar

Litt på siden for tema, men jeg prøver meg!

Er det noen som vet om mitt øvrige oppsett (i5 2500k overklokket til 4,5ghz & 8GB 1600mhz ram) vil bottlenecke mitt 1080 som er på vei i posten? Skjermen er en 2560x1440 144hz sak, om det skulle ha noen betydning.

Er litt allergisk mot å oppgradere noe når det ikke er rykende ferskt, derfor vil jeg helst vente ihvertfall til neste prosessor-serie er tilgjengelig, selv om jeg vet at ytelsen nok ikke vil være mye forskjellig fra dagens...

Takk på forhånd :D

 

Det skal gå fint. Oppgradere RAM kan du da. 16GB DDR3 2133 f.eks.

Lenke til kommentar

Hvordan vet man at overklokken på kortet/prossessor er stabil? Lagg, artifacts eller andre ting man må se etter? Ville jeg fått dårligere graphics score i 3dMark om noe i systemet mitt var ustabilt(enten 4,4Ghz på prossessor, eller 1976Mhz boost clock på GPU)?

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Hvordan vet man at overklokken på kortet/prossessor er stabil? Lagg, artifacts eller andre ting man må se etter? Ville jeg fått dårligere graphics score i 3dMark om noe i systemet mitt var ustabilt(enten 4,4Ghz på prossessor, eller 1976Mhz boost clock på GPU)?

 

Test med Asus Realbench i 4+ timer.

Lenke til kommentar

 

Hvordan vet man at overklokken på kortet/prossessor er stabil? Lagg, artifacts eller andre ting man må se etter? Ville jeg fått dårligere graphics score i 3dMark om noe i systemet mitt var ustabilt(enten 4,4Ghz på prossessor, eller 1976Mhz boost clock på GPU)?

 

Test med Asus Realbench i 4+ timer.

 

Må pcen da stå i 4+ timer uten å bli brukt?

Lenke til kommentar

Reboot før hvert run. Her er mine TX på 1452/8000:

 

http://hwbot.org/submission/3241746_duran_3dmark___fire_strike_2x_geforce_gtx_titan_x_28967_marks

 

Teit å kjøre FS, burde kjøre FSE med såpass kraftige maskiner. Skjønner jo at veldig mange ikke har 3DMark Advanced men. Er ofte på salg på Steam! :)

 

Joda, har betalt for 3D Mark så har FSE/FSU men ville sammenligne litt med folk som ikke har det

Lenke til kommentar

Hvordan vet man at overklokken på kortet/prossessor er stabil? Lagg, artifacts eller andre ting man må se etter? Ville jeg fått dårligere graphics score i 3dMark om noe i systemet mitt var ustabilt(enten 4,4Ghz på prossessor, eller 1976Mhz boost clock på GPU)?

Jeg ville spilt :)

 

Har hatt CPU clock stabil i Aida/cinebench bare for å tryne i starcraft 2

 

Har hatt gpu clock stabil i 3d mark bare for å tryne i rise of the tomb raider

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan vet man at overklokken på kortet/prossessor er stabil? Lagg, artifacts eller andre ting man må se etter? Ville jeg fått dårligere graphics score i 3dMark om noe i systemet mitt var ustabilt(enten 4,4Ghz på prossessor, eller 1976Mhz boost clock på GPU)?

 

Test med Asus Realbench i 4+ timer.

 

Må pcen da stå i 4+ timer uten å bli brukt?

 

 

Ja. Kjør Realbench over natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...