Gå til innhold

[Løst] Mulig å kontakte Google?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av de kategoriene passer for min sak. De har verken "ruining your life" eller noe som tilsvarer "annet". Ender nok bare med at jeg sender et brev til Oslo-kontoret. De får neppe gjort en dritt, men de får i hvert fall se hva slags selskap de er ansatt hos.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fra din konto eller fra en annen konto sender selv eier?

 

Førstnevnte hjelper nok Google til med, sistnevnte er nok noe som evt. må anmeldes. Ett generellt tips er jo å ikke skrive ting du ikke kan står for i etterkant, om det er det som er problemet...

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra din konto eller fra en annen konto sender selv eier?

 

Førstnevnte hjelper nok Google til med, sistnevnte er nok noe som evt. må anmeldes. Ett generellt tips er jo å ikke skrive ting du ikke kan står for i etterkant, om det er det som er problemet...

 

Jeg tar ingen selvkritikk på å ha skrevet disse tingene med dette nicket. Ingen av mine bekjente ville funnet dette selv, det er jeg 100 % sikker på.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det er nå greit nok, men hva mener du google skal gjøre?

 

La være å sende disse mailene til mine bekjente? Det er jo å gå langt over streken. Jeg har aldri vært borti et så useriøst selskap av litt størrelse før.

 

"Se hva *nick* har skrevet på Youtube... MOHAHAHAHAHA". Vel...

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Dette er nok en del av det noe komplekse Google+ systemet der Google deler informasjon fra google tjenester som Youtube. Det er alltids greit å gå igjennom instillingene til tjenestene man bruker. Google kommer neppe til å bry seg særlig fordi du tross alt har godkjent de vilkår og avtaler google har med sine brukere. Google har forresten ingen direkte måte å kontakte dem på via telefon/telefonservice. De har dog forum der enkelte ansatte kan si hvordan du slår av delingsfunksjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om de har din epost(sendt eller motatt epost av deg), er venn med de på Google+ så kan google finne på å sende ut oppdateringer på hva du legger ut om du ikke har deaktivert dette. Kjenner ikke til den funksjonen, men ikke uvanlig at slik informasjon blir delt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...