Gå til innhold

Komplett ikke kuttet Intel P4 priser enda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett litt rundt på diverse webshoper, og ser bla. at Komplett.no har Intel P4 3,06 Ghz 533 FSB til kr. 3.700,- , mens mange andre har den til 1000- lappen billigere......Har ikke Komplett kuttet prisene enda? :(

Hva fikk du som svar da du sendte mail til de da? For du har vel sent mail og spurt de FØR du spurte her??

Lenke til kommentar
Ja, men mail ble sendt i kveld - så dermed er det ihvertfall ikke svar på mailen før i morgen - og da kan jeg jo like godt stille spørsmålet her også - synes du ikke det? Er det ikke derfor vi bla. har disse forumene?

Jepp ! Kan hende at komplett ikke har fått inn CPUèr med lavare pris eller

vil prøve å selge de gamle først, det er alltid noen som ikke har

greie på priser.....

Lenke til kommentar
Selvom det er 5 stk igjen, så er det ikke den cpuen som det går mest av akkurat! Vis du skal ha pentium kjøper man 2.6C++

Nesten ingen som kjøper med 533 nå lenger :)

Jeg gjør. Jeg har et Gigabyte 8IHXP hovedkort I850E som støtter HT. Da må jeg kjøpe 3,06 533FSB. Gidder ikke bytte hk, fordi jeg har 1 GB RDRAM.

Lenke til kommentar

mulig dette ikke har noe konkret med saken og gjøre men jeg mener og ha lest for 3-4 måneder siden i en test (husker ikke hvor) anngående web-shop priser.

Der kom vel komplett på 6plass eller noe tror jeg av 10 utvalgte.

Her gikk det da ut på og finne ut hvilken web-shop som lå nærmest ideal pris (eller hva du vil kalle det) på 10 eller var det 15 produkter. (Dvs, ideal pris i gjennomsnitt på de produktene som de hadde av de 10(15))

Her kom MPX best ut med 2.3% eller noe ca over ideal pris.

Husker jeg ikke feil så var komplett enten 14 eller 16% +- over ideal pris.

Og helt ærlig tror jeg neppe det har forandret seg noe særlig.

 

Foråvrig så hadde både MPX og Komplett 8 av 10 varer inne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...