Gå til innhold

Anbefalt brilleinnfatning passer ikke, heve kjøp?


Deem

Anbefalte innlegg

Hei og hå.

 

Har tatt synstest og kjøpt briller hos min lokale Specsavers optiker. Valgte den modellen optikeren anbefalte meg.

 

Nå har brillene kommet, jeg har gått med de i to dager, og vært innom optikeren sikkert ti ganger for å få de justert. De sitter fremdeles ikke komfortabelt, og optikeren sier at de ikke tror de kan få den til å sitte bedre.

 

Siden jeg jobber på samme senter vil jeg ikke lage unødig kvalme, men hvis de ikke får brillene til å sitte godt og komfortabelt har jeg altså betalt 1700kr for et par briller som er vonde å gå med. Jeg mener da at det er rimelig å kreve en annen brille til samme pris, kostnadsfritt, og kunne levere tilbake denne som ikke passer. Hva tror dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Specsavers garanterer at du skal bli fornøyd, hvis ikke kan du få pengene tilbake eller nye briller.

 

 

 

3 måneders fornøydgaranti

Du skal være fornøyd med de nye brillene dine. Punktum! Vi har kunnskapen, erfaringen og ekspertisen. Har du et problem, kom innom, så ordner vi det. Hos Specsavers kan du levere tilbake brillene i uskadet stand innen 3 måneder. Vi vil da se om vi kan finne en annen løsning du vil bli fornøyd med, hvis ikke får du pengene tilbake. Dersom du velger et annet produkt vil du enten få utbetalt eller belastes for mellomlegget. Dette kan gjøres én gang pr. brillekjøp.

 

http://www.specsavers.no/garantert-fornoyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...