Gå til innhold

SNIKTITT: Windows 10 Technical Preview


Anbefalte innlegg

man kan reservere en kopi av W8

jeg har ikke gjort det fordi jeg usikker på hva det innebærer .

 

kan noe svare om man må installere den over w7 eller om man kan kjøre  både w7 og 10 parabelt på samme pc

ihvertfall til man har vent seg til den nye utgaven , samt å få alle de personlige tilpassingene på plass ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man kan reservere en kopi av W8

jeg har ikke gjort det fordi jeg usikker på hva det innebærer .

 

kan noe svare om man må installere den over w7 eller om man kan kjøre  både w7 og 10 parabelt på samme pc

ihvertfall til man har vent seg til den nye utgaven , samt å få alle de personlige tilpassingene på plass ?

 

Uten å ha sjekket det opp, tviler jeg på at du får installere en oppgradering som dual boot på siden av det man oppgraderer fra. Men dersom man oppgraderer får man jo med mange av de personlige tilpasningene. Om man installerer slik du vil, gjør man det ikke.

 

Jeg ser ingen store bakdeler med å la være å reservere en kopi. Man får oppgraderingen ikke aller først, men man skal vel få den relativt raskt likevel. Oppgraderingen skal jo være tilgjengelig gratis i ett år. Å vente noen dager mens man leser om andres erfaring, er nok helt greit, Elgen.

Lenke til kommentar

man kan reservere en kopi av W8

jeg har ikke gjort det fordi jeg usikker på hva det innebærer .

 

kan noe svare om man må installere den over w7 eller om man kan kjøre  både w7 og 10 parabelt på samme pc

ihvertfall til man har vent seg til den nye utgaven , samt å få alle de personlige tilpassingene på plass ?

 

Kast inn en ny disk og fjern den gamle og det bør gå bra om du har en Pro versjon.

Lenke til kommentar

 

man kan reservere en kopi av W8

jeg har ikke gjort det fordi jeg usikker på hva det innebærer .

 

kan noe svare om man må installere den over w7 eller om man kan kjøre  både w7 og 10 parabelt på samme pc

ihvertfall til man har vent seg til den nye utgaven , samt å få alle de personlige tilpassingene på plass ?

 

Kast inn en ny disk og fjern den gamle og det bør gå bra om du har en Pro versjon.

 

jeg har home premium

forøvrig så trenger jeg ikke kaste inn nye disker og fjerne andre  , det er bare å aktiver eller derivativere de som er der fra før

Lenke til kommentar

 

Joda, i bunn og grunn kan du aktivere / deaktivere via bios om du sitter på kunnskapene til det , så kjør på.

jeg har ikke pro versjonen , så da venter jeg det lit an til man ser tilbakemeldingen fra den endelige utgaven 

da er man også klar til å takle eventuelle problemer

 

 

Det er alltid en mulighet for at man opplever problemer selv om alle andre med likt oppsett ikke har det , en liten driver feil , ustabilt minne eller uflaks ved innstalasjon kan føre til at ting ikke fungerer som de skal. Da er det like greit å bare kaste seg ut i det og ta det gradvis uansett.

 

I alle fall slik tenker nå jeg , men om du ønsker å vente og vente så er det ikke noe problem med det , men da er også sjangsen for at du må ta tak i eventuelle småting der uansett.

Lenke til kommentar

Det dukker vel opp noe , men da har man jo også ryddet unna det verste grumset

 

Nå regner jeg dog med at de fleste komponetene i pcen min vil virke

her er det likevel spørsmål om lydkortet mit vil støttes eller om jeg må ta til takke emd det som er lit dårligere og innebygd i hovedkortet støttes , eller om skriveren min støttes

 

eller om skjermen støttes

programvaren som følgte med for å kunne justere skjerme var streng tatt beregnet på windows xp men den fungerte ikke knirkefritt da heller

skjermen har bare en knapp så den er avhengig av programvare for kunne justeres

 

finnes det noen liste der man får denne oversikten hva som støttes og ikke støttes i windows 10 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...