Gå til innhold

Opp av sofaen - en treningslogg


maya86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Forrige uke var nok en dårlig gym uke! hadde en vanskelig eksamen på torsdagen så jeg gjorde ikke stort anna enn å sitte med nesa i notatene, og fredagen var jeg skutt, og sov :p Må vel si det var verdt det siden eksamen endte på nest beste karakter, og det var en av de vanskeligste jeg har. 

 

Idag var jeg tilbake igjen! ny uke, ny måned, nytt forsøk! :D 

 

Squats 5x5 35kg

Overhead press 5x5 15kg 

Deadlift 1x5 50kg (denna begynner å bli tøff!!) 

Barbell curl 2x8 10kg (rister godt i armene her også!) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var lat igår, og skal i badeland imorra, så tok en økt idag 

 

Squats 5x5 37,5kg

Benkpress 5x5 25kg

Barbell row 5x5 32,5kg

Planke 3x35sec

 

Funderer litt på å bytte ut barbell row med T-row eller dumbbell row. Googla meg fram til at de kunne erstatte den. 

Har en gammel skade i høyre handa etter et brudd i metacarpal beinet til ringfingeren, som gjør at jeg ikke kan knytte neven rett, og kjennes ut som om grepet på stanga under barbell row blir litt feil. 

Har merka et par ganger nå, med tyngre vekter på, at når jeg slipper ned igjen så kjennes det ut som ei sene eller noe fra håndleddet og ut i tommelen glipper over et eller annet, også noe som ikke kjennes greit ut i skuldern og albuen. 

 

Det er en t-row maskin på gymmen, prøvde å løfte 35kg på den idag, og merka ingenting til det samme som jeg gjør på barbell row. 

Usikker på om jeg bør gå for T'en eller dumbbell rows? 

Lenke til kommentar

Så varmt om dagen, langt over 30 grader! Gymmen på skolen har ikke ac, så jeg orka ikke gymmen igår.

Idag reiste jeg i bassenget, mye mer behagelig og minst like slitsomt! Formen er helt elendig! Haha

Svømte 1000m på 45 min i 50m basseng.. Og det kjennes!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tilbake i Norge, og sommerjobb! 

Lite tid til pc og internett.

Har iallefall kommet meg ut så og si hver dag på en times tur i skogen med hunden. Ikke så mye på styrkefronten, men du bedre hvor dårlig kondisjonen er så får håpe det hjelper litt på den!

Har funnet fram sykkelen også, så manner meg opp til å sykle på jobb i helga ;) 13km hver vei, og alt annet en flatt terreng! 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Igår dro en kamerat meg med på en 15 km sykkeltur i skauen. hoff, den kondisen er virkelig ute å kjører! Glad jeg ikke visste hva jeg bega meg ut på når han spurte om vi sku ta en liten kveldstur! haha

Ble også utfordra til å delta i et 13km langs skogsløp i september, men vi får se! løping er ca det verste som finnes i min verden (og akkurat derfor hadde det vel vært jævla stort å gjennomføre noe sånt ;)

 

idag gikk jeg fort/småjogga med bikkja i 45 minutter. lettere sprengt tomat, og omtrent like våt som etter en dusj! 

Bare å dra seg ut, må slutte å finne unnskyldninger!!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...