Gå til innhold

Opp av sofaen - en treningslogg


maya86

Anbefalte innlegg

Vanvittig aktivitetsnivå, denne loggen er jo oppdatert hver gang jeg logger inn på forumet. Æg e søkkimponert.. :)

 

Hva er ei TRX-time, egentlig? Aldri hørt om før, men så trener jo jeg på en låve og ikke på senter. :p

Endret av BALT3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanvittig aktivitetsnivå, denne loggen er jo oppdatert hver gang jeg logger inn på forumet. Æg e søkkimponert.. :)

 

Hva er ei TRX-time, egentlig? Aldri hørt om før, men så trener jo jeg på en låve og ikke på senter. :p

 

Takker :) 

Er imponert sjøl og, fra å være latere enn latest, til å gymme 4-6 dager i uka! Meldte meg inn på gymsenter fram til sommern (studiested), så bruker det litt som motivasjon å ikke være "støttemedlem". Også håper jeg jeg er så inn i det når jeg reiser hjem til sommern at jeg kan klare å fortsette selv :D 

Hjemme er nemlig nærmeste senter 35 min unna med bil, og det er nok lite aktuelt. Har tilgang på et styrkerom 3,5km hjemmefra, så dit må jeg klare å komme meg. 

også skal noe av skattepengene gå til sykkel! 

 

Det er slyngetrening. 

 

Det jeg liker best med det er at man får kjørt hele kroppen, det kan ta både styrke og kondis, og alle klarer det uansett hvor dårlig/godt trent man er, og alle blir like slitne! Og ho trenern vi har er veldig god på å sette opp varierte program for timen, så man får med litt av alt, og ikke 60min biceps øvelser liksom. 

Lenke til kommentar

detta har vært en lat uke! Hadde en stor eksamen på fredag som jeg leste til, og klarte! 

Idag var det tilbake, og fikk endelig med samboern! :D 

Det ble et kvarters tid på ellipse, og 35 minutter på tredemølle. Kondisjon er bortimot ikke-eksisterende *sukk* 

Lenke til kommentar

Ble først 20 minutter arm- og coreøvelser i TRX tau, for alle vektgreiene jeg ville ha var opptatt. 

Knebøy, helt ned til safety bar saken og la den hvile der 3x5 40kg 2x5 45 kg. Ganske så mye tyngre enn "vanlig", ennå jeg går ned med hofta under knea da og

3x30 sek gripetrening, 5kg vektskive i hver hånd. 

Overhead press 5x5 20kg

Triceps 3x10kg vektskive, bak hodet og opp over hodet

1000m roing- 4.min50sek. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egentrening idag. Trente med ei venninne så vi lagde en sirkeltrening.

Jeg begynner å få vondt i knea, så må være fornuftig å ta hensyn til det :/ 

Hadde litt oppvarming på  mølla først, og litt andre øvelser. 

sirkeltreninga gikk som følger

1. 30sek balansepute høyre fot

2. 30sek balansepute venstre fot

3. overhead press 10rep, 20kg

4. pushup + "superman" i trx tau x 10

5. mageøvelse, satt og flytta vektskive fra side til side 30sek

6. Glute bridge 20kgx10rep

Kjørte 4 runder på det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...