Gå til innhold

Hvor har mannen blitt av?

Mann eller hipster?  

21 stemmer

1. 1. Hvordan skal en mann være kledd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde? Den tiden ALLE menn gikk i dress og så virkelig ordentlig ut. Nå til dags har man slasker som går rundt i sweatpants og hipstere som er så opptatt av å skille seg ut at de går i "hjemmestrikket pelsbukse".

Hvor har mannen fra det gode 50-tallet blitt av? Verden har gått videre sier du? Ja men da må vi få se til å gå tilbake!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har jo noen slike flotte menn på Stortinget. Dessuten de flotte Terra-selgerne som solgte så gode finansprodukter til kommune-Norge.

Jeg synes ikke menn i dress er et spesielt vakkert syn, men dette er jo en smakssak. Det er vel også legitimt å ønske at ting var som før.

Skrevet

Mange yrker hvor dress rett og slett ikke passer seg nå til dags. Kokkebransjen, oljebransjen, eller rett og slett yrker hvor man er avhegig av bevegelighet og tyngre arbeid.

Den tiden er nok forbi :)

Skrevet

Hva skjedde? Den tiden ALLE menn gikk i dress og så virkelig ordentlig ut. Nå til dags har man slasker som går rundt i sweatpants og hipstere som er så opptatt av å skille seg ut at de går i "hjemmestrikket pelsbukse".

Hvor har mannen fra det gode 50-tallet blitt av? Verden har gått videre sier du? Ja men da må vi få se til å gå tilbake!

Det har aldri vært en tid der alle gikk i dress. Dress er ansett som penklær og for de normale mannfolk som gjør diverse arbeid iløpet av en dag er dressen direkte upraktisk.

Dessuten så blir man så inni margens svett i dressen at det er ubehagelig å gå i den iløpet av en hel dag. Nei dressen benyttes ved festanledninger og diverse tilsettinger.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går som regel i skjorte på jobb. Jakken jeg bruker på sommeren har samme fasong som en blazer. Vurderer å skaffe meg en blazer for dagligbruk, som erstatning for genser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...